Wordless Wednesday: Bunga Matahari

Bunga Matahari

Pokok bunga matahari mamak kat rumah.

Bapak ambil gambar dan share dalam whatsapp group.

Cantik sangat bila dah berbunga ek.

11 comments:

  1. cantik bunga matahari, boleh makan kuaci dia..hehe ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
  2. MashaAllah, mekar sungguhhhhh. Nak tanam bunga Matahari kat rumah Uyul agak agak hidup tak ek.

    ReplyDelete
  3. Kembangnya dan warnanya tu yang buat sangat wow di pandangan.

    ReplyDelete
  4. Kakak berkali-kali suruh tanam matahari ni, tapi ku fikir, kang mana nak jaga, mana nak siran, mana nak letaknya hahahaha so malas hahahaha

    ReplyDelete
  5. Cantik bunga matahari bila kembang. Kalau banyak banyak tanam lagi cantik macam kebun bunga matahari :)

    ReplyDelete
  6. cantiknya alahai ingat lagi dulu mama suka lukis bunga matahari masa kecil sebab suka tgk bungani

    ReplyDelete
  7. Kalau banyak bunganya, boleh tuai kuaci.

    ReplyDelete
  8. cantik.. suka bunga matahari ni..Tapi dulu masa kecik2 tak suka sebab dia ada bau yang tak sedap tu.Bila dah tua2 ni nak tanam tak menjadi je.. dia berdendam kot.hahah

    ReplyDelete
  9. Sampai dua kuntum serentak sepokok.
    memang cantik bunganya.

    ReplyDelete
  10. Akak suka bunga matahari...tapi kan..bila beli benihnya..tanam kat rumah, tanam atas tanak tau...tumbuh tu memang la tumbuh tapi kecik2 dan bunga pun kecik besar duit 50sen...sejak tu x tanam dah

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com