Ticker

6/recent/ticker-posts

Ketahui Siapakah Bakal Pemandu Anda?

Ketahui Siapakah Bakal Pemandu Anda? | Keperluan e-panggilan semakin meningkat dengan pesat di Malaysia dan perkhidmatan ini merupakan aspek penting untuk perjalanan setiap hari. Pengguna lebih suka menggunakan perkhidmatan e-panggilan sebagai rutin harian mereka, ini kerana ianya boleh mengelakkan pening kepala untuk mencari tempat letak kereta. Maxim sebagai salah satu perkhidmatan e-panggilan pengangkutan terkemuka di dunia dengan data aplikasi, pemandu, penumpang dan sejarah perjalanan yang boleh dikendalikan, pengguna mendapat peluang untuk mengetahui lebih lanjut tentang pemandu mereka dan jenis kereta selepas membuat tempahan.

Dalam tinjauan terbaru yang dijalankan oleh Maxim Malaysia mengenai pemandu di negeri Johor berkenaan tiga model kereta teratas yang digunakan oleh pemandu, jenis model kereta yang lebih suka digunakan oleh pemandu untuk e-panggilan sangat mengagumkan. Perodua Myvi seperti diketahui ramai merupakan raja jalan raya telah mendahului senarai kerana fakta kecekapan, penggunaan bahan api yang rendah dan kemapanan. Pada masa yang sama, Perodua Alza dan Proton Saga muncul sebagai kedua dan ketiga dalam senarai tinjauan. 

Carta visual untuk dikongsi untuk mendapatkan pandangan yang menarik:

Ketahui Siapakah Bakal Pemandu Maxim Anda?

Satu lagi tinjauan telah dijalankan mengenai 3 nama teratas yang selalu untuk pemandu Maxim Malaysia. Pemandu Maxim seperti semua rakyat Malaysia yang lain mempunyai pelbagai nama dan unik, antaranya ialah nama 'Muhammad' yang teratas, dan seterusnya Abdul dan Nur. 

3 nama teratas pemandu yang digambarkan dalam carta visual:

Ketahui Siapakah Bakal Pemandu Maxim Anda?

Beralih kepada julat umur, Maxim Malaysia membuka peluang untuk semua orang menyertai sebagai pemandu. Pemandu dikehendaki memiliki lesen memandu yang cekap dan permit kenderaan E-panggilan (eVP) daripada pihak berkuasa berkenaan untuk menyediakan perkhidmatan  kepada pengguna. Pemandu mempunyai fleksibiliti  untuk memilih jadual mereka sebagai kerja sepenuh masa atau sambilan.

Di bawah ialah carta untuk menggambarkan julat umur pemandu Maxim di Johor:

Ketahui Siapakah Bakal Pemandu Maxim Anda?

Maxim Malaysia sentiasa memastikan keselamatan penumpang, dan berkongsi fakta-fakta kecil ini dengan harapan untuk membina kepercayaan yang boleh diadaptasi oleh pengguna Maxim. Jika anda membuat tempahan Maxim di aplikasi, berkemungkinan anda akan mendapat pemandu yang berumur 18-35 tahun, bernama Muhammad dan memandu Perodua Myvi. Penumpang boleh muat naik aplikasi Maxim di google play store atau apple play store.

Post a Comment

2 Comments

  1. Tapi nama kita mesti x bole msk carta teratas kan hahaa... X ramai kot pemandu senama ngan kita

    ReplyDelete
  2. Yang mencari kerja bolehlah cuba kan jadi pemandu maxim. Bagus siap ada carta dan analisis serta mengutamakan keselamatan.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com