Ticker

6/recent/ticker-posts

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda | Siapa ingat artikel tentang Tasneem Marketplace under Tasneem Naturel yang pernah ciksun share tahun lepas? Kalo tak ingat dan tak pernah perasan, boleh klik link tu. Ciksun teruja sebab beberapa hari lepas, diorang ada buat event Hi-Tea dan Soft Launch untuk satu program baru, iaitu Tasneem HOME Centre.

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

21 orang ejen berdaftar sebagai Tasneem HOME Centre telah hadir masa soft launch tu untuk sesi penyerahan marketing tools percuma. Kalau korang nak tahu, syarikat Tasneem Business Legacy yang membawa jenama Tasneem Naturel, dengan bangganya telah mengumumkan dan melancarkan sebuah inisiatif terbaru untuk pengedar sah diorang melalui program yang dinamakan Tasneem HOME Centre.

Tasneem HOME Centre ni apa sebenarnya?

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Ok, program ni adalah salah satu inisiatif perniagaan yang menyasarkan pembukaan pusat jualan perniagaan Tasneem Naturel yang beroperasi dari rumah sama ada di lokasi bandar atau luar bandar. Setiap Tasneem HOME Centre berdaftar akan diberikan bahan pemasaran PERCUMA terdiri daripada bunting, catalog, flyers, car window sticker, beg plastik berlogo dan kad perniagaan dengan memaparkan wajah pemilik Tasneem HOME Centre tu sendiri.

Apa kelebihan menjadi ejen Tasneem HOME Centre ni?

Dengan menjadi salah satu Tasneem HOME Centre, korang akan memudahkan pelanggan Tasneem Naturel untuk mendapatkan produk secara terus dan cepat di kawasan terdekat diorang. Second, korang akan menjimatkan masa dan kos penghantaran kepada pelanggan sebab diorang boleh membuat pembelian secara bersemuka macam kedai fizikal. Pihak HQ pulak akan menyenaraikan lokasi Tasneem HOME Centre yang berdaftar di website rasmi supaya mudah untuk pelanggan cari korang nanti.

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Semua lokasi Tasneem HOME Centre yang berdaftar akan dipamerkan di dalam Google Maps dan aplikasi Waze, so senang la pelanggan nak datang ke lokasi yeng terdekat. Setiap Tasneem HOME Centre akan dapat bimbingan dan bantuan dari semasa ke semasa oleh Founder dan pihak pengurusan HQ bagi membantu menaikkan lagi bisnes korang. Malah, marketing tools PERCUMA turut diberikan kepada Tasneem HOME Centre berdaftar sebagai alat untuk pelanggan mengetahui kewujudan Tasneem HOME Centre berdekatan dengan diorang.

Lagi best, hadiah menarik ditawarkan kepada setiap Tasneem HOME Centre yang berjaya mencapai nilai restock tertentu bagi membantu lagi perniagaan. Haaa, syok kan???

Kategori Tasneem HOME Centre

Untuk mendaftar sebagai ejen, korang boleh pilih dari dua kategori, iaitu Tasneem HOME Centre Mini dan Tasneem HOME Centre. Ciksun share syarat kelayakan secara ringkas dalam info grafik kat bawah ni untuk rujukan korang.

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Selaras dengan objektif syarikat untuk membantu suri rumah menjana pendapatan yang lebih baik dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Naturel mengalu-alukan kepada sesiapa yang berminat untuk mendaftar sebagai pengedar sah Tasneem Naturel. Pendaftaran adalah secara PERCUMA ajee!

Pihak Tasneem Naturel berhasrat untuk melahirkan lebih ramai pengedar Tasneem Naturel yang berjaya dan menjadikan program Tasneem HOME Centre ni lebih berkembang. Diharapkan jugak melalui program ni, ramai pengedar Tasneem akan lebih mudah dicari, dan lebih mudah untuk mendapatkan produk Tasneem lepas ni.

Lebih Dekat Lebih Mudah, Tasneem HOME Centre Ada Berhampiran Anda

Kalau korang berminat untuk menjadi Tasneem HOME Centre, korang boleh daftar sebagai Pengedar Sah Tasneem Naturel segera! Untuk maklumat lanjut, boleh klik gambar kat bawah ni. Ada maklumat tentang lokasi Tasneem HOME Centre di setiap negeri seluruh Malaysia dan juga nombor telefon untuk korang tanya lebih lanjut tentang pendaftaran Tasneem HOME Centre.

Senarai  dan Lokasi Tasneem Home Centre

Post a Comment

0 Comments