BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, February 6, 2011

Aku Terima Nikahnya~

Penat.

Blog bersawang?

Maaf...

Ye, masih kurang sihat...

Tapi housemate nikah hari ni...

Maka, memenuhi undangan sahabat lerr...

Ni je gambar yang leh kongsi~


Okie~ Baru balik! Penat! Daaaa~~~~




26 comments:

kakngah said...

selamat pengantin baru utk housemate ko yg aku xtau nama dia tu.. hihihi!!!

sama la..
kepenatan gak ni.....

Salfiza said...

we want more photo!haha

udin said...

wah! housemate dah lepas! tuan belog bile plak eh.. lalalala~ ;)

Sunah Mohammad said...

@kakngah

hehe~ nama dia kak 'uyun~ ;)

Sunah Mohammad said...

@Salfiza

you want more? kena tanya tuan badan dulu la~~ hehehe

hakima said...

mabruk buat 'uyun..
semoga dik sun cepat2 follow ye.. ;)

Sunah Mohammad said...

@udin

haha~ tuan belog kena tunggu bulan jatuh ke riba kot! :p

Sunah Mohammad said...

@hakima

ops, insya'Allah!

mohd zhafri said...

ehem.....bila la tuan blog...eh tuan ke puan...atau cik....bila la cik empunye blog punye turn....hoho

Sunah Mohammad said...

@mohd zhafri

hehe~ bila ek???

mohd zhafri said...

haaa....teka2...

kasehDia said...

orang muda menanggung kasih
orang lama menanggung ragam

Sunah Mohammad said...

@mohd zhafri

erm........(lamanya teka)

Sunah Mohammad said...

@kasehDia

tu dia~

farhaniza azman said...

nak kawen gakzz

Sunah Mohammad said...

@farhaniza azman

jom! haha~

... said...

as salam..
uyun nikah?
alhamdulillah..
bertambah lagi baitulmuslim di bumi-Nya :) semoga kekal bahagia hingga menjadi bidadari kepada suami yang dicintai kerana-Nya :)

Sunah Mohammad said...

@...

alhamdulillah~ :)

Amira Naddia said...

peehhh...tak buleh jadi! nk nikah gak!

ijam ismail said...

hoho..smua nk nikah dah??
hehehe

Fiqas said...

ingtkan sunah yng nikah.. heheheh

Sunah Mohammad said...

@Amira Naddia

haha~ sume nak nikah!

Sunah Mohammad said...

@ijam ismail

ijam tak nak ke???? lalala~

Sunah Mohammad said...

@Fiqas

hehehe...tak, tak~

Nurul 'Uyun Binti Ahmad said...

okes =) mama baru sempat mengecheck blog sun2 pada 6hb feb. terima kasih sun2 atas kehadiran dan bantuan. walaupun demam, namun tetap menggagahkan diri yang sakit untuk bantu mama =)..

semoga cepat habis master dan mendapat pekerjaan (lalu berumah tangga). cece... =) rindu dirimu.. salam..

Sunah Mohammad said...

@Nurul 'Uyun Binti Ahmad

sama-sama mama...ameen..:)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.