BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, March 8, 2011

Kan Ku Jaga Setiamu...


Kau pertemukan aku dengan mereka...
Tidak perlu ditanya adakah ini takdirMu...
Sudah nyata dan pasti ini anugerahMu...
Nikmat tidak ternilai untuk hambaMu...

Sesungguhnya mereka semua kekasih hatiku...
Berikanlah aku segala kekuatan...
Untuk mengikat hati-hati ini dengan cintaMu...
Ingin kubawa terbang ke syurgaMu...

...Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah jiwaku dalam doamu
Kan ku jaga cintamu
Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah nafasku dalam hidupmu
Kan ku jaga setiamu...
[Maidany]

Terima kasih mereka...
Yang memberikan aku rasa cinta ini...
Biar terus menyala hingga hujung waktu...
Izinkan kami sama-sama mencintaiMu...


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



32 comments:

Zuwairi Aiman said...

nukilan jiwa yang menusuk kalbu ehehehehe

cik pulau said...

cinta manusia cinta mati..
usah dikejar pada yang tak pasti..
cinta Ilahi cinta hakiki..
tetap abadi setia di hati..

err. takde kaitan.. tapi nak komen gak.. lalala~ ^^,

KyêrulL said...

w0w! menariknya
10bintang..

Mutiara Bernilai said...

Kak ku jaga setiamu..

p/s : Angah, Along tak sempat la nak 'laju'.. huhu

forever love said...

wah.... ayat best nie..hehe...

nway... saya pun sayang kamu..

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. menarik sekali. ;)

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaah...jiwang seh

efa said...

erk akak mcm sayu ja entry ni huhu npa kak?wuwu

... said...

as salam..
wah! puisi ke ni?
saya sukaa membacanya~ =)

hargai mereka yang ada, semaikan cinta itu pada-Nya dalam diri mereka. moga cinta yang dipupuk dulu pada cinta-Nya kekal abadi.


salah ukhwah dari fadZli@...

=)

FariehanIbrahim [LBC] said...

so niceee~! ^^

Ujang9897 said...

erk..

jiwang adalah kamu..=)

hamzah ian said...

perghhh...

bagus2...

qasehraihan said...

waaa...sunnah kejiwangan.haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/apa-ku-buat-di-balai-polis-ni.html

Sunah Mohammad said...

@Zuwairi Aiman

terima kasih! :)

Sunah Mohammad said...

@cik pulau

ade la tu sikit2...:)

Sunah Mohammad said...

@KyêrulL

10? kenapa bukan 5?

Sunah Mohammad said...

@Mutiara Bernilai

kak mane along? :D

tak sempat nak 'laju'?

Sunah Mohammad said...

@forever love

sayangnye kat dia sebab faham...:)

Sunah Mohammad said...

@fRaMe LenSeS

terima kasih nadh...:)

Sunah Mohammad said...

@aDisH.sHidA

erk!

Sunah Mohammad said...

@efa

kerana ia dihasilkan dengan hati yang sayu mungkin...:)

Sunah Mohammad said...

@...

wa'alaikumussalam..kamu rasa ini apa?

salam ukhwah~

Sunah Mohammad said...

@FariehanIbrahim [LBC]

terima kasih...:)

Sunah Mohammad said...

@Ujang9897

ujang...:)

Sunah Mohammad said...

@hamzah ian

:)

Sunah Mohammad said...

@qasehraihan

aiyok...akak neh...haha~

... said...

hm..
macam puisi pun ada.
tapi masuk bab yang ayat serong tu(lupa tu panggil apa), sebab ada maidany?
hm...tak silap..
tu madah..
kalau saya tak silap,
madah pujangga ;)
kalau silap, bagitau ya.
bab2 sastera ni sekadar sandaran untuk bermadah pada saya =)
sekadar tahu berdasarkan pa yang telah saya usahakan dan diberikan oleh-Nya..

=)


madah pujangga =)

~CiK TiNieY~ said...

i love youuuuuu....;)

forever love said...

sis sayang atq? wow blink..blink..

Sunah Mohammad said...

@~CiK TiNieY~

i love you too la kakak~

Sunah Mohammad said...

@forever love

iye~~~ sayang ketat-ketat~

forever love said...

hahaha..sesak nafas den..hahha..

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.