Kan Ku Jaga Setiamu...

March 08, 2011


Kau pertemukan aku dengan mereka...
Tidak perlu ditanya adakah ini takdirMu...
Sudah nyata dan pasti ini anugerahMu...
Nikmat tidak ternilai untuk hambaMu...

Sesungguhnya mereka semua kekasih hatiku...
Berikanlah aku segala kekuatan...
Untuk mengikat hati-hati ini dengan cintaMu...
Ingin kubawa terbang ke syurgaMu...

...Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah jiwaku dalam doamu
Kan ku jaga cintamu
Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah nafasku dalam hidupmu
Kan ku jaga setiamu...
[Maidany]

Terima kasih mereka...
Yang memberikan aku rasa cinta ini...
Biar terus menyala hingga hujung waktu...
Izinkan kami sama-sama mencintaiMu...


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!

You Might Also Like

32 Comments

  1. nukilan jiwa yang menusuk kalbu ehehehehe

    ReplyDelete
  2. cinta manusia cinta mati..
    usah dikejar pada yang tak pasti..
    cinta Ilahi cinta hakiki..
    tetap abadi setia di hati..

    err. takde kaitan.. tapi nak komen gak.. lalala~ ^^,

    ReplyDelete
  3. Kak ku jaga setiamu..

    p/s : Angah, Along tak sempat la nak 'laju'.. huhu

    ReplyDelete
  4. wah.... ayat best nie..hehe...

    nway... saya pun sayang kamu..

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaaaaaaaaaaaah...jiwang seh

    ReplyDelete
  6. erk akak mcm sayu ja entry ni huhu npa kak?wuwu

    ReplyDelete
  7. as salam..
    wah! puisi ke ni?
    saya sukaa membacanya~ =)

    hargai mereka yang ada, semaikan cinta itu pada-Nya dalam diri mereka. moga cinta yang dipupuk dulu pada cinta-Nya kekal abadi.


    salah ukhwah dari fadZli@...

    =)

    ReplyDelete
  8. waaa...sunnah kejiwangan.haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/apa-ku-buat-di-balai-polis-ni.html

    ReplyDelete
  9. @efa

    kerana ia dihasilkan dengan hati yang sayu mungkin...:)

    ReplyDelete
  10. @...

    wa'alaikumussalam..kamu rasa ini apa?

    salam ukhwah~

    ReplyDelete
  11. hm..
    macam puisi pun ada.
    tapi masuk bab yang ayat serong tu(lupa tu panggil apa), sebab ada maidany?
    hm...tak silap..
    tu madah..
    kalau saya tak silap,
    madah pujangga ;)
    kalau silap, bagitau ya.
    bab2 sastera ni sekadar sandaran untuk bermadah pada saya =)
    sekadar tahu berdasarkan pa yang telah saya usahakan dan diberikan oleh-Nya..

    =)


    madah pujangga =)

    ReplyDelete
  12. sis sayang atq? wow blink..blink..

    ReplyDelete
  13. hahaha..sesak nafas den..hahha..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com