BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, April 5, 2011

Awak Lagi...


selain sakura, dandelion juga menarik hati...gambar google

Awak...
Mungkin saya tak seperti yang lain...
Tak pandai menunjukkan rasa...
Meluahkan gusar...
Mempamerkan resah...
Menyuarakan bimbang...

Tapi...
Satu saja pinta saya...
Jagalah diri awak baik-baik...
Sebab saya tak mampu nak jaga awak...
Macam mana DIA jaga awak...



27 comments:

AdyBudika said...

dandelion telah lama terbang pergi meninggalkan...

jadi harap sakura yang akan dapat menghiburkan hati kala susah dan senang

cik pulau said...

^^,
baekk...

Hansyirah Takezur said...

kalo tgk bunga tu mesti rasa nostalgic..

erinn kechiik said...

kepada siapakah entry ini? hehee

Pembawa_Wacana said...

awak-awak...:)

Nisa' Pasir Gudang said...

Jagaan DIA terbaik..jgn risau ;)

forever love said...

nape nie sis?? jangan la sedih.. akk sedih.. atq punsedih gak

Miss Ran said...

awk kite suke...due2 menjiwang=)

EYQASARA said...

alololo.. akak tamo cedey2 ye.. adybudika kan dah ade.. aiseh! peewwwiiit!

Sunah Mohammad said...

@AdyBudika

tapi, tapi, tapi! saya suka dandelion!

Sunah Mohammad said...

@erinn kechiik

kepada sesiapa sahaja...hehehe..

Sunah Mohammad said...

@Nisa' Pasir Gudang

insya'Allah kakak sayang...:)

Sunah Mohammad said...

@forever love

atiq pun!!! jaga kesihatan!!!

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

errrr..

putERi-kAtEk said...

ececece..suweetttttttttt

forever love said...

atq sakit takpe.. ubat ada je tue

Mutiara Bernilai said...

heyyyy.,.,

tu pic along utk fb baru!

haha!~

baik..moga baik2 d sini..

saya bukan tomato said...

SEDANG CUBA MENJAGA KESIHATAN... HUU

nelly said...

so sweet !!!

nelly said...

so sweet !!!

rosmina samin said...

baik ^_~...
~Dah lama tak muncul muahahaha~

Salfiza said...

baik kakak kecik
sy akan jaga diri sy baek2 *angguk2 kepala*
hihi ^________^

yaya_flanella said...

Awak pun jaga diri baik2.. :)

yaya_flanella said...

Awak pun jaga diri baik2.. :)

erinn kechiik said...

@Sunah Mohammad


untuk saya? terima kasih heheee

Farhana Sahri said...

wutttsss....heheheh

... said...

as salam..
oo..pzsal kesihatan ke semua ni?
ramia yang komen pasal sihat.
saya pun nak kata, saya juga sedang menjaga kesihatan. yeah! saya nak gemuk kembali! hoho~ bab jaga makan.ish sukar sungguh. ujian dari-Nya.

moga dipermudahkan.ameen.. =)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.