Awak Lagi... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, April 5, 2011

Awak Lagi...


selain sakura, dandelion juga menarik hati...gambar google

Awak...
Mungkin saya tak seperti yang lain...
Tak pandai menunjukkan rasa...
Meluahkan gusar...
Mempamerkan resah...
Menyuarakan bimbang...

Tapi...
Satu saja pinta saya...
Jagalah diri awak baik-baik...
Sebab saya tak mampu nak jaga awak...
Macam mana DIA jaga awak...

27 comments:

  1. dandelion telah lama terbang pergi meninggalkan...

    jadi harap sakura yang akan dapat menghiburkan hati kala susah dan senang

    ReplyDelete
  2. kalo tgk bunga tu mesti rasa nostalgic..

    ReplyDelete
  3. kepada siapakah entry ini? hehee

    ReplyDelete
  4. nape nie sis?? jangan la sedih.. akk sedih.. atq punsedih gak

    ReplyDelete
  5. awk kite suke...due2 menjiwang=)

    ReplyDelete
  6. alololo.. akak tamo cedey2 ye.. adybudika kan dah ade.. aiseh! peewwwiiit!

    ReplyDelete
  7. @AdyBudika

    tapi, tapi, tapi! saya suka dandelion!

    ReplyDelete
  8. atq sakit takpe.. ubat ada je tue

    ReplyDelete
  9. heyyyy.,.,

    tu pic along utk fb baru!

    haha!~

    baik..moga baik2 d sini..

    ReplyDelete
  10. SEDANG CUBA MENJAGA KESIHATAN... HUU

    ReplyDelete
  11. baik ^_~...
    ~Dah lama tak muncul muahahaha~

    ReplyDelete
  12. baik kakak kecik
    sy akan jaga diri sy baek2 *angguk2 kepala*
    hihi ^________^

    ReplyDelete
  13. as salam..
    oo..pzsal kesihatan ke semua ni?
    ramia yang komen pasal sihat.
    saya pun nak kata, saya juga sedang menjaga kesihatan. yeah! saya nak gemuk kembali! hoho~ bab jaga makan.ish sukar sungguh. ujian dari-Nya.

    moga dipermudahkan.ameen.. =)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad