Mereka Berjaya ke Cabaran Imuniti Seterusnya



Kumpulan mana yang berjaya ke cabaran seterusnya?

Kumpulan yang semua ahli yang disenaraikan membuat entri yang sama, dan bilangan ahli yang paling hampir dengan bilangan asal dalam kumpulan tu. Tak kisah laju lambat ye, melainkan kalau semua full 5 orang, yang paling lambat tu akan ke perjumpaan puak.

Jom tengok sape yang berjaya...

1. Kumpulan: Senget Menyengat

2. Kumpulan: Espirit de Corps

3. Kumpulan: TULIP

Mereka yang ke perjumpaan puak (yang sangat dramatik) di SINI, jangan bersedih ye. Insya'Allah lain kali kita jumpa lagi...

Yang berjaya, nantikan cabaran imuniti seterusnya. Err...da solat lom ni?

11 comments:

  1. sunah...sowi..sy baru je post..sebab ada ad emergency...kna pergi...

    ReplyDelete
  2. yeaahh.. kumpulan senget mara ke pusingan seterusnya..

    TERBAEK sumee..

    ReplyDelete
  3. wah..selamat berjaya kat mereka semua..hehe

    hai sunah..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/saiz-bra-julia-perezsape-tau.html

    ReplyDelete
  4. yeay! terbaiklah..sampai senget komputer saya nak cari wifi untuk kumpulan senget yang menyengat ni..hahaha...syabas kawan3x..maju lagi kehadapan..

    ReplyDelete
  5. haha slamat smpat..alhamdullilah

    ReplyDelete
  6. thanks sunah..
    utamakan SOLAT dalam games.. mencetuskan satu paradigma =)
    best of LUCK to all

    ReplyDelete
  7. adoi2.. cmne ni kak sunnah.. blur ni

    ReplyDelete
  8. dah solat kak..
    makan je belom..uhuk3

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.