TERBAIK DARI ENCIK SUAMI

Thursday, January 24, 2013

Gatalnya Hidung!

Ya Allah, gatalnya hidung!

Berair. Lap je, keluar balik. Mata gatal. Muka gatal. Leher gatal. Sana-sini gatal. Kejap-kejap bersin.

Bila da jadi cam ni, tanya diri sendiri, "aku ni ada resdung ke?"

Sebelum ni tak ada pun. Cuma alahan kepada udang tu memang ada. Tapi hari tu, balik Sarawak makan udang galah, ok je. Alhamdulillah takde yang bengkak kat sana-sini. Tapi malam ni, alahai.

Mungkin sebab makan Laksa Johor tadi. Laksa Johor kan ada banyak udang segar dan udang kering, bak kata Pak Cik Mat Gebusss. So, kesan dia da nampak memalam macam ni. Sampai Kak Ayu pun naik kesian. Ye la, bibir da macam merah delima orang kata. =.="

Tapi Kak Shida cakap, mungkin sebab letih. Eh, Kak Shida? Ye, Kakakecik Shida turun ke Johor dengan Aima (Muslimah Optimis). Letih sebab buat tempahan Kek Karamel malam tadi. Mungkin kurang tidur. Ye ke sebab tu sampai leh naik gatal? Haha!

Rasanya lepas ni kena gi jumpa doktor. Ada banyak benda nak dipastikan.

Eh, nanti kita cerita pasal Kak Shida dan Aima turun Johor ye!


3 comments:

FarhanahAdzlan said...

semoga sis cepaat sembuh ye :)

rinduan citarasa said...

Siannya.. Nak ubat kah?..
Sis leh bagi..

Awat tak habaq?

kiera'sakura said...

resdung la kot tue kak. mungkin dlu akak tahan tp skang dh xblh tahan

Blogger Rajin Komen

Get this widget
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari Jeneral Sunah Suka Sakura dot com.