Contest Kempen Tak Nak Buang Bayi


Contest ini dianjurkan oleh tuan punya header mengancam:


Banner kempen yang kalau di'KLIK' akan keluar magik:


Kena bagi cadangan 3 langkah terbaik untuk mengatasi masalah pembuangan bayi:

Didikan dan perhatian dari kecik-kecik lagi kat rumah oleh ibu bapa dan kat sekolah oleh cikgu-cikgi insya'Allah boleh bagi anak-anak rasa, "oh, mereka semua sayang saya~"

Gomen wat sponsor kawen sekali setahun untuk mereka-mereka yang kurang mampu nak kawen tapi da berhajat nak berkeluarga, tapi pastikan yang diorang betul-betul dah faham komitmen dan tanggungjawab perkahwinan, ok?

Buat kempen macam yang empunya header mengancam kat atas ni, tapi pastikan kempen tersebar dengan rancaknya, tamo senyap-senyap ye...bukan takat kat blog, kat luar pun~

Nak jawab lagi, tapi Syah suh bagi 3 je...

Nak tag 5 mereka-mereka ini:

Kamu yang baca ni...dah tau kan? Jadi kena buat sekarang...:D


KLIK ENTRI CAMBEST


Contest Kempen Tak Nak Buang Bayi Contest Kempen Tak Nak Buang Bayi Reviewed by Sunah Sakura on February 17, 2011 Rating: 5

10 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.