Tak Boleh Sayang Hari-hari!

Okie~ beberapa hari ni sibuk cakap pasal Valentine je. Sebab apa? Sebab kempen tu. Macam-macam yang kita baca kat dunia maya kan? Kat blog-blog...macam-macam ada, komen-komen pun banyak. Yang setuju? Banyak...yang tak setuju? Tak pasti pulak.. yang senyap-senyap sambut? Mungkin ada...

Dan yang salah faham? Ramai jugak...salah faham yang macam mana? Jom tengok balik banner kempen...


Kita tak sambut Valentine sebab hari-hari bagi kita adalah hari untuk berkasih-sayang (selain daripada Islam memang mengharamkannya). Tapi, kena sedar... Term berkasih-sayang kat sini untuk siapa? Untuk aweks dan balaks ke? No no no...kapel pun, sebenarnya tak boleh tau~ Haram...sebab ape? Sebab Allah haramkan zina...eh, kapel tu zina ke? Memang tak, tapi kapel tu mendekati zina. Nak berkasih-sayang? Dengan mak ayah, adik-beradik, saudara mara, kawan-kawan...suami isteri... Ya, suami isteri...:) Baru boleh berkasih sayang... Taknak lah cakap banyak...gi jenguk blog Jejaka Terhangat pasal ni. ;)

Mereka juga sudah join sebarkan kempen...

MO
Aima in Luv

Ada lagi?


Tak Boleh Sayang Hari-hari! Tak Boleh Sayang Hari-hari! Reviewed by Sunah Sakura on February 13, 2011 Rating: 5

6 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.