Was-was Dengan Lembu Hemsemmmm

March 31, 2011 20
Nadirah : Pssst, meh sini jap! Kyerull : Ape...? Nadirah : Aku rasa kan, tadi macam pijak tahi lembu hemsemmmm  kat kampung sebelah. Ky...

Saya Terkedu Dia Datang Ke Blog

March 31, 2011 52
Hari ni kita dah lali melihat kejayaan orang lain. Kadang kala kita cemburu melihat banglo orang lain tersergam indah. Kita dah jemu tengok...

Tiket Free Takde Ke?

March 31, 2011 46
Kalau kita ada masalah di masa silam, perlu ke meletakkan masalah tu pada orang lain? Meletakkan pada orang lain kat sini bermaksud melepas...

BENG BENG!!! Blog Mereka Ditembak!

March 30, 2011 28
Saya menjenguk-jenguk blog yang join segmen Abang Ben yang bermula sejak pagi tadi. Erm...dah pi tembak blog-blog diorang, mana yang saya ...

Ini Bukan Blog Ady Budika

March 29, 2011 46
Hahahahahahahaha~ Adehhhh...gelak guling-guling baca komen kat shoutmix pagi tadi sebenornye. Tapi tak pulak buat entri. Just habaq kat Pak...

Iklan: Twin Systems Sdn. Bhd.

March 29, 2011 20
Vacancies Announcement in Twin Systems Sdn Bhd Salam... Dear friends and partners, We'd like to announce vacancies in our company, T...

Mereka Berebut Pasal Tunang...

March 28, 2011 16
Ops, bukan berebut tunang betul-betul...tapi berebut nak berdebat pasal pertunangan. Malam ni takde entri, jadi meh kita tengok perdebatan ...

Kenapa Merahsiakan Pertunangan?

March 28, 2011 40
Kerana banyaknya permintaan, maka entri ini dikeluarkan. Tiba-tiba masuk mode pertunangan pulak kan sekarang ni? Hurmmmm...ramai yang musy...

Saya Ingin Berubah, TAPI...

March 28, 2011 21
Saya nak kongsikan ape yang Ustaz Pahrol M. Juoi sampaikan masa GESPER'11 beberapa hari lepas. Dalam banyak-banyak benda yang disampai...

Ujang Pun Tertanya-tanya...

March 28, 2011 16
Hahaha! Dia memang da lama sangat hilang! Kalo saya muatkan nama dia dalam entri pun semua orang tertanya-tanya, mana dia? Semua orang rind...