Ticker

6/recent/ticker-posts

Maaf Saya Sedikit Emo


Maaf ye semua termasuk perindu_syahid sebab saya emo. Terima kasih atas teguran tu. Saya sedar, mungkin pembawaan saya yang kini sudah berbeza dengan yang dahulu, dan perindu_syahid terlalu terkejut dengan pembawaan itu. Minta maaf ye sayang...(saya tak pasti dia lelaki atau perempuan...yang penting dia mesti adik-adik saya yang tahu kewujudan blog saya...)

Saya percaya, entry tentang Yuyu semalam yang menyebabkan dia membuat teguran itu. Dan nyatanya, memang baru semalam saya membuat status begitu di Sahabat Blogger, sejujurnya sebelum ini tidak pernah langsung saya berbuat begitu. Tujuannya hanya mahu mempromosi blog, dengan menge'post' status yang menarik (ini teknik nak tarik perhatian Sahabat Blogger...takde tutorial khas, ok?)

Dan sesungguhnya saya tidak dapat menghalang jika ada readers yang berminat untuk komen entry-entry saya, tetapi selepas ini mungkin saya akan setkan semula supaya komen-komen di blog ini akan dimoderatekan terlebih dahulu sebelum dipublish...(maaf ye Kak Jun, saya terpaksa kembalikan setting lama, hilanglah kegembiraan Kak Jun untuk mengomen di sini...)

Kita berblog, mahu menjaga hati ramai orang...dan tak semua orang boleh terima cara kita...saya sedar itu...terima kasih...:)

Dan jangan risau, saya takkan berhenti berblog, walaupun ada rasa kecil hati sedikit. Terima kasih kepada perindu_syahid.


Kalau nak tahu lagi kenapa saya bawa cara ni sekarang, jom jumpa...terima kasih. :)

Moga ukhwah ini kekal selamanya...ameen.

Post a Comment

24 Comments

  1. erk..napa ni..tgk mcm takda apa jer

    ReplyDelete
  2. rs ny x perlu kecik ati kot... apa pun mesti alasan sndr kn...

    ReplyDelete
  3. erk,nape tak paham pon
    ape kene mengene???
    sume ok kan???

    ReplyDelete
  4. salam sunah...

    kadang2 kita kena berterima kasih pada yang sudi menegur, tak kira baik atau buruk...anggap aje dia prihatin dengan kita..
    nnt kita nilaikan sendiri, apa yang ditegur, klu kita rasa kita betul, kita teruskan cara kita, klu rasa kita terpesong, kita btlkan balik... sorry, ini pendapat akak...

    ReplyDelete
  5. @bun

    saya da update semula entry, da linkkan ke entry yang emo...

    insya'Allah ok...:)

    ReplyDelete
  6. @Fiqas

    wa'alaikumussalam kak fiqas...(baru sedar kak fiqas akak..)

    betul, saya hargainya..dan saya setuju dengan pendapat akak..terima kasih..:)

    ReplyDelete
  7. yeayyy.. sunah dah kembali oke :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com