BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, April 3, 2011

Andai Mak Ada Blog...


Tadi kan...

Mak saya pesan...

Malam ni kena tido awal...

Saya cakap, okie...

Mak tanya, kul berapa nak tido ni?

Saya cakap, kul 12...

Mak tanya, awal ke tu???

Saya cakap, ye mak...awal dari biasa...

Mak cakap, takde, malam ni kena tido kul 10...

Saya cakap, erk...okeh, kul 12 ye mak...

Mak cakap, hish budak ni...

Saya cakap, ala mak...awal la tu...huhuhu...

Mak cakap, takde, kul 10 ye...tak ____ ke asik tido lewat? Nanti ____ orang tengok. (Err..sensored di sini!)

Saya cakap, okeh, kul 11...

Okies...

Sekarang dah 1.00 pagi. TERlupa nak tengok jam...huhuhu. Dak mucuk kata, nasib baik mak takde blog...-_-"

Selamat "malam" semua...Assalamualaikum.



15 comments:

~...AmALinA....~ said... Reply to comment

nyte akak cayang...=) sempat lg ye up entri...=p

NadiRah said... Reply to comment

akak ni..dr haritu kate nk tdo x jugak tdo2..huhu

Miss Ran said... Reply to comment

erk td cm nk tdo kononnye

Mutiara Bernilai said... Reply to comment

eheh..

:)

HAJAR hasan said... Reply to comment

selamat malam kak sunah~ assalamualaikum. ;)

Muslimah Optimis said... Reply to comment

hihihihi..lawok pulok baconye..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply to comment

waalaikummussalam adik cumil.nite~~~.


mak~~ adik cumil tido pkl 1..hihi

EYQASARA said... Reply to comment

hihihi... org yang tak de blog mmg tak faham seronoknye berblogging.. hihihi... ;)

Faris Adli said... Reply to comment

pukul 10 tido? awal sangat tu

Woofer Storm said... Reply to comment

wslm..

nasib baik sis..ehheee kalau ada,abis la mak sekalik join contest dak?eheheee

JIJI YU said... Reply to comment

mak suh tido awal kot die nak hapdet blog kot..

KyêrulL said... Reply to comment

HAHAHAHA.. nasiblah baik, baik nasib youuuu

Nisa' Pasir Gudang said... Reply to comment

ha ah..baru nak kate cam jiji.. mak nak guna broadband tu..hikhik

Miza Yusof said... Reply to comment

comel je :)
dialog kita lebih kurang masa zaman miza sekolah. heheh

... said... Reply to comment

as salam..
kalau mak ada blog, haa..
ok apa? boleh pantau macam yang skor A tu. hege. pantau blog. adoi.. bahaya tu =p

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.