BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, April 2, 2011

Tak Puas Hati?



Ramai yang tak puas hati ye? Hehehe...yang tak puas hati sebab salah jawapan, yang geram sebab tak sempat join, yang tak mo kawan dah, yang menunggu-nunggu puteri sunah, erk! Macam-macam jek kat shoutmix tu. Kang buang shoutmix tu baru tau! Hahaha~ Guro saje...


Maaf yeaa, tu segmen ad hoc, pestime buat pulak tu, tak dirancang. Jadi ada kekurangan kat situ, ramai tak faham eh tadi. Hehehe...sempat bagi explaination di saat-saat akhir je...masa tu pun sebenarnya da ade pemenang. Tapi kita go on je...

Terima kasih ye semua, ermm...ada plan game baru nihhh...hehehehehe...



15 comments:

Miss Ran said... Reply to comment

nak join hahaha

NadiRah said... Reply to comment

hahhahahah!!!!
jom gelakkan BUDAK TEKA SALAH!!!
kih3

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Miss Ran

nanti ek..hahaha~

nuruashia said... Reply to comment

nak join jugak laa kak sunnah :)

Nisa' Pasir Gudang said... Reply to comment

kenape tak tau pun...
http://nisa-pasirgudang.blogspot.com/

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@NadiRah

hahahaha! jahat!

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@nuruashia

okeh, okeh...doakan menjadik...

Mr. Swift said... Reply to comment

hahaha, kejam. ;p

solo molo said... Reply to comment

Cik Sunah kena wat lagi segmen ye...
bagi yang susah-susah skit lepas nie...

Ifti Larina said... Reply to comment

tak faham sebenarnye nie. hehe

Salfiza said... Reply to comment

mmg tak puas hati sbb tak faham memula camane nk join
meh sini nk gigit telinga akak!HAHAHA
nak segmen baruuuuuu~
tapi please panjangkn tempoh....hoho

mynameismy said... Reply to comment

ngeh3

Solihin Zubir said... Reply to comment

alahai.. tak sempat nk join.. heheh...

♥yaya budak suka embun♥ said... Reply to comment

kami puas hati :DDDD

... said... Reply to comment

as salam..
aa.saya juga tak puas hati~
tak dapat join. adoi.
hehe~ tapi puas hati tengok yang gembira2 ni =)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.