Tak Puas Hati?



Ramai yang tak puas hati ye? Hehehe...yang tak puas hati sebab salah jawapan, yang geram sebab tak sempat join, yang tak mo kawan dah, yang menunggu-nunggu puteri sunah, erk! Macam-macam jek kat shoutmix tu. Kang buang shoutmix tu baru tau! Hahaha~ Guro saje...


Maaf yeaa, tu segmen ad hoc, pestime buat pulak tu, tak dirancang. Jadi ada kekurangan kat situ, ramai tak faham eh tadi. Hehehe...sempat bagi explaination di saat-saat akhir je...masa tu pun sebenarnya da ade pemenang. Tapi kita go on je...

Terima kasih ye semua, ermm...ada plan game baru nihhh...hehehehehe...

15 comments:

  1. hahhahahah!!!!
    jom gelakkan BUDAK TEKA SALAH!!!
    kih3

    ReplyDelete
  2. nak join jugak laa kak sunnah :)

    ReplyDelete
  3. kenape tak tau pun...
    http://nisa-pasirgudang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cik Sunah kena wat lagi segmen ye...
    bagi yang susah-susah skit lepas nie...

    ReplyDelete
  5. mmg tak puas hati sbb tak faham memula camane nk join
    meh sini nk gigit telinga akak!HAHAHA
    nak segmen baruuuuuu~
    tapi please panjangkn tempoh....hoho

    ReplyDelete
  6. alahai.. tak sempat nk join.. heheh...

    ReplyDelete
  7. as salam..
    aa.saya juga tak puas hati~
    tak dapat join. adoi.
    hehe~ tapi puas hati tengok yang gembira2 ni =)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com