Penat Baca Komik



Sape sampai hati nak amek komik tu?
Penat Baca Komik Penat Baca Komik Reviewed by Sunah Sakura on June 17, 2011 Rating: 5

39 comments:

  1. saya sangat sampai hati nak amik kucing comel itu..saya suka kucing..!!

    kak, pinjam jap kucing tuu 88jam!

    Jom Terjah Sini :)

    ReplyDelete
  2. mesti akak banyak komik kan?pinjam sikit...hehe

    ReplyDelete
  3. xnk komik..nk kucen tu buleh...

    ReplyDelete
  4. comel sngat..kalau yien kejut jerk.

    sebab nak pelok2 kucing tue..hahaha

    ReplyDelete
  5. sunah kaki komik gak hehehe
    biarlah dia tido ..

    ReplyDelete
  6. haha telinge je berbulu..bace komik gugurl..

    ReplyDelete
  7. @Kei Seichi

    erkkk.. bukan akak punya.. housemate punya..hahahah~

    ReplyDelete
  8. @bersama kak Es

    saya baca komik, tapi bukan kaki komik..ahahha~ dia da bangun kak.. :D

    ReplyDelete
  9. @JIJI YU

    wakaka! dia gugurl gak, sebab tu dia baca komik gugurl! :p

    ReplyDelete
  10. komik pompuan...

    tu mesti kucing pompuan!

    ReplyDelete
  11. @gedek!

    hahaha...uncle, memang perempuan pun! :p

    ReplyDelete
  12. wah..kucing baca komik..hebat2 :P

    ENTRY TERBARU :49 HARI JER?

    ReplyDelete
  13. @♥yaya budak suka embun♥

    hahaha~ dia bukan takat baca ni, siap hadam lagi!!!

    ReplyDelete
  14. tak cukup ke 88 jam?? hahaa

    g laa tgk laa blog efa.. ade kucing comel..hikhik :D

    Jom Terjah Sini :)

    ReplyDelete
  15. gerammmmm lah sunah, akka amemang suker kucing.. geram, syomelnyer dier tido

    ReplyDelete
  16. salam sunah
    wah pandainya cici baca komik..hehe
    manga yg bertahan akak baca, detektif conan je..
    dari umur akk 14 tahun sampai sekarang,x pernah miss..hehe

    ReplyDelete
  17. @efa nur

    takkkk, kalo boleh selama2nya...hahahha~

    ReplyDelete
  18. @Isteri Encek Bard

    hehehe... kita nantikan esok2...bertambah syomel ke tak cici ni.. :p

    ReplyDelete
  19. @suhaili sarif

    salam kak suhaili..hehehe...saya pun suka conan gak! tapi da lama tak baca...huhuhu... suke gaya detektif, nak setelkan sebelum dia setelkan... :p

    ReplyDelete
  20. minat komik jugak eyh... suke jugak =)

    ReplyDelete
  21. wuu...
    komik + meow!!
    suka gak..heheheh..
    comelnya meow tu...

    ReplyDelete
  22. wah...kucing tu lebih menarik perhatian..sgt comel...he3

    -Yok mampir diluk = tiada yang sempurna...ALLAH itu maha adil...

    ReplyDelete
  23. awk buat sy rindu kat kucing sy...
    *nak nangis*

    ReplyDelete
  24. akak pergi mandikan kucing tue.. dah berbau sampai sini dh~ hehe

    ReplyDelete
  25. sooo shomellll...
    betulkan?..bila diaorang tido, tak sampai hati nak kejutkan..

    ReplyDelete
  26. sunah komik tu best sgt...

    comei je bile jd maid

    tgk maid sama tak?

    tu pun sal maid..so sweeeeeet

    ReplyDelete
  27. CIK SUNAH,
    MESTI KOMIK TU BEST GILER SAMPAI TETIDO KEPENATAN MELAYAN NYA...HHEEE

    ReplyDelete
  28. nak kucing. buku taknak... hehehehe :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.