Sudah, Sudah! Cukup-cukuplah Tu!

Morning pearls by =Dr4kon on deviantART

Ok, dah dah!

Hishh. Kang sume tanya diorang blogger jenis ape, jenuh jugak nak belek blog satu-satu. Hahaha~

Banyak lagi kan jenis blogger kat alam maya ni. Bila da publish entri semalam tu, terkeluar lagi jenis-jenis lain dalam kepala ni. Ye la, blogger anime, blogger hero kanak-kanak, blogger sayang haiwan, blogger fotogedik, blogger sesedap rasa, blogger kera sumbang pun ada jugak kan. Tu kalau tambah lagi banyak-banyak, ade jugak lebih 50 tu kang. Hahaha~

Hari ni hari Isnin, hujan rahmat kat Skudai ni. Sejuk-sejuk macam ni tentu sekali sangat sedap untuk masuk semula ke dalam selimut walaupun dah mandi. Hahaha~ Tapi tapi tapi... Ada kerja yang perlu disiapkan sebelum tiba hari Khamis minggu ni pulak~ Maka, kena la rajinkan diri untuk meneroka netbook ciput ini. Huhuhu.

Selamat bersarapan semuanya, selamat berpuasa kepada yang berpuasa sunat hari ni, selamat bekerja kepada yang bekerja, dan selamat menimba ilmu kepada yang ada kuliah hari ni. ^_^
Sudah, Sudah! Cukup-cukuplah Tu! Sudah, Sudah! Cukup-cukuplah Tu! Reviewed by Sunah Sakura on December 19, 2011 Rating: 5

20 comments:

  1. mcm x kje je hari ni....hujan masih belum berhenti...huhu

    ReplyDelete
  2. selamat pagi dan selamat bersarapan gak

    ReplyDelete
  3. ehem..kenapa nak siapkan keja b4 kamis.hihi

    ReplyDelete
  4. @Suhaili Sarif

    sebab setiap khamis da kena present progress... T_T

    ReplyDelete
  5. ok..kna tambah, selamat present project kepada alang ye angah! hehehe m

    ReplyDelete
  6. Salam isnin,selamat pagi,moga dipermudahkan urusan arinie..

    ReplyDelete
  7. kalau akak konpem dah masuk dalam selimut semula...heheheee

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum sunah...mmg hujan rahmat kat Skudai hari ni hujan x henti2kan...cuaca sejuk betul hari ...:)

    ReplyDelete
  9. macam2 jenis blogger ade..err..kak sunah tak masukkan kot blogger yg cite psl die pegi mana2..blog travel la..aisy banyak sgt kan

    ReplyDelete
  10. blogger syok sndiri pon ada sunah! ahhahahaha

    ReplyDelete
  11. selamat mncri keje aimie amalina
    hehehe :))

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.