Sembelih Ayam

December 30, 2015 2
Penyembelihan ayam. Gambar dari Google. Rasanya kalau umur-umur baya saya ni, mesti tak ramai yang pernah ada pengalaman sembelih aya...

"Encik Suami"

December 01, 2015 3
"rajin betul dia taip encik suami encik suami...kaki slot akasia la nih" "Admin tolong kurangkan sikit tengok drama tibi...

Phonophobia?

October 26, 2015 1
Phonophobia. Ligyrophobia. Sonophobia. Apa sahaja panggilannya, saya baru tahu yang saya ada fobia yang satu ni. Common fobia, tida...

Sehari di Tanjung Bungah, Penang

October 16, 2015 5
Salam tahun baru Hijrah. Rabu lepas, 1 Muharram 1437H. Malaysia cuti umum. Sehari sebelum awal Muharram, saya hubungi adik saya yang be...

Teruknya Jerebu di Malaysia

September 15, 2015 1
Petang ni hujan lebat di Skudai. Petang semalam pun hujan lebat selebat-lebatnya. Alhamdulillah. Tiada yang lain dapat diucapkan dalam ...

Cabaran Menjaga Anak Bulus

August 14, 2015 1
Tinny and kittens Siapa suka anak bulus? Anak bulus tu gelaran lain untuk kucing lah. Jangan buat-buat tak tahu, ok? Ramai yang s...

Tudung Terbaru di ZALORA

August 13, 2015 2
TUDUNG. Aksesori kepala yang kebiasaannya dipakai oleh wanita Muslim di Malaysia. Normal bagi wanita seperti kami untuk menggunakan...

Sampul Prabayar Poslaju Habis

August 12, 2015 2
Gambar: Google aje Apa perasaan dia bila kamu pergi pejabat pos sebab nak pos barang guna sampul prabayar poslaju, tapi bila sampai k...

Selepas Kahwin

May 18, 2015 2
Saya tak pasti lah kalau lelaki macam mana. Yang saya pasti, perempuan ni bila hampir semua kawan-kawan dah kahwin, bila berubah dunian...