Ticker

6/recent/ticker-posts

Anak Mumu Selepas 28 Hari

Anak Mumu Selepas 28 Hari | 1 Mac 2019 yang lepas, Mumu dah selamat melahirkan 3 ekor anak. Alhamdulillah, semua sihat-sihat dan gebu-gebu. Anak-anak Mumu kali ni jenis bulu kembang halus semuanya. Pelik pulak kitorang, sape la bapaknye ni?

Mumu memang baka cross breed dengan kucing bulu kembang, tak sure la Parsi ke ape. Tapi kembangnya kat ekor aje. Batch anak Mumu sebelum ni, seekor je yang jadi cantik kembang + siamese. Bayangkan kucing siam tapi bulu panjang. Ada pada Kak Ila kucing tu. Lagi seekor bulu kembang juga tapi sedang-sedang aje. Seekor lagi dak Cookie bulu pendek terus hitam legam.

Batch kali ni macam panjang-panjang pulak bulunya.




Comel kan?

Tak tahu la kalau da besar sikit, bulu diorang jadi kecut balik. Hahaha!




Gambar atas tu dari anak pertama ke anak ketiga keluar dari perut Mumu. Ketiga-tiganya dah ada orang book. Tunggu da besar sikit, dan dah pandai membuang dalam pasir, baru kita kasi kat tuan yang baru.

Ni si Cookie anak Mumu batch sebelumnya lak tengah tunggu hari. Adoii.

Post a Comment

4 Comments

  1. Makkk aiii ingatkan ni je laa yang dah beranak, ada lagi kee yang menunggu hari oii..
    Huhuhu ...

    ReplyDelete
  2. Suka tengok anak-anak kucing, tapi nak membelanya memang saya angkat tangan.. Huhu.. Saya geli sket bila kucing suka bergesel-gesel di kaki. Tapi, suka tengok orang yang boleh bela kucing dengan baik.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com