Ticker

6/recent/ticker-posts

Bertemu Tanpa Sengaja dengan Blogger Farhana Jafri

Bertemu Tanpa Sengaja dengan Blogger Farhana Jafri | Ini kisah semalam di Petaling Jaya. Masa tu nak collect tiket untuk satu event pada bulan November nanti. Tengah nak buat satu task, ternampak pulak seorang blogger ni. Macam familiar aje.

Bila tanya nama, memula tu macam lambat loading. Tapi bila dia sebut sampai habis, lahhhhhh! Farhana Jafri ke! Hahaha! Dia datang dengan adik dia, pun collect tiket untuk event yang sama juga. Bertemu lagi la kami nanti bulan 11.


Saya kena blogger FJ ni dalam tahun lepas, sebab dia datang boom komen kat blog. Maka, saya balas kunjungan dengan blogwalking ke blog dia pulak. Menariknya, niche blog FJ ni lebih kepada review filem dan drama, terutamanya tema Bollywood. Kira minah Hindustan la ni 😝

Apa yang saya suka, FJ akan review dengan begitu detail dan jujur setiap filem dan drama yang dia tonton. Setiap review dia pulak, dia akan kupas dengan menarik, dan buat kita yang tak berapa minat Hindustan pun tak failed untuk baca dari awal sampai habis! Hebat kan?

Hihi. Uols boleh la jenguk blog FJ kalau tak percaya!


Jumpa lagi nanti!

Post a Comment

18 Comments

  1. ye betul, mmg peminat cerita hindustand betul nih, akak pun suka baca kalau entry FJ pasal filem atau aktiviti artis bollywood

    ReplyDelete
  2. untungla dapat jumpa geng blogger..

    teruskan bersilaturahim walaupun cuma berblogwalking

    ReplyDelete
  3. aaawwwww thanks kak Sunnah! Happy dapat jumpa haritu. Tak sabar nak jerit sama2 1hb nanti

    ReplyDelete
  4. wahh kalau dah jodoh tak ke mane kan.. ade je tiba tiba boleh berjumpa..

    ReplyDelete
  5. yanggg hujung sekali tuhhh siapa ehkk... dhla pinjam baju orang .. hahahhaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...siapa entah ek, tiba2 masuk gambar sekali...hahahahha

      Delete
  6. seronok juga dapat berjumpa sesama blogger

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com