Khayal

Khayal by Stacy



Khayal lah bayangkan kamu
Setiap inci dirimu
Suara sayup terdengar
Memanggil namaku

Hey, putar lagu cinta
Dari album lama
Beratapkan langit berteman bintang
Bergema bersinar bagai berlian

Bawaku bersama terbang ke alam fantasi
Hembus nada cinta bersaksi bunga menari
Berlari atas pelangi di dunia ilusi
Imaginasi kau kan aku
Biar cinta kita sampai ke bulan

Mari menari pari-pari
Dancing together in your fantasy
Hey, putar lagu cinta
Dari album lama
Bergema bersinar
Bagai berlian

Bawaku bersama terbang ke alam fantasi
Hembus nada cinta bersaksi bunga menari
Berlari atas pelangi di dunia ilusi
Imaginasi kau dan aku
Biar cinta kita sampai ke bulan

Bawaku bersama terbang ke alam fantasi
Hembus nada cinta bersaksi bunga menari
Berlari atas pelangi di dunia ilusi
Imaginasi kau dan aku

Bawaku bersama terbang ke alam fantasi
Hembus nada cinta bersaksi bunga menari
Berlari atas pelangi di dunia ilusi
Imaginasi kau dan aku
Biar cinta kita sampai ke bulan
Khayal Khayal Reviewed by Sunah Sakura on October 13, 2019 Rating: 5

7 comments:

  1. Kyalan menjelma, tapi khayal tu sama tak ek dengan berangan? Ermmmm

    ReplyDelete
  2. Lama-lama dengar lagu ni sekarang dah macam terngiang kat kepala je

    ReplyDelete
  3. ohoo lagu Stacy ni usually memang xmo kalah kalo MV ke apa..

    ReplyDelete
  4. eeee,,,, ni lagu pebret i ...hahhahaa..

    ReplyDelete
  5. suka sgt tgk stacy dlm mtv nampak cantik sgt

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.