Wordless Wednesday: Bubur Nasi Ayam Simple


Bubur nasi ayam simple dinner semalam dan breakfast pagi tadi.

Dalam bubur ade carikan ayam KFC sikit, potongan lobak dan kentang.
Perasakan dengan kiub pati ayam Maggi.

Makan dengan ikan bilis goreng bawang bubuh kicap sikit dan telur masin.

Saja nak test header baru as watermark 😜

12 comments:

  1. Makan bubur klu ada ikan bilis goreng bawang mmg menyelerakan.. salam ukhwah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...terlepas rindu nak makan bubur sentosa no 1 JB..salam ukhwah tuan!

      Delete
  2. Sedap ni makan pagi esok.. thank you share resep

    ReplyDelete
  3. Sejak-sejak ni kemain menu dia ek...aishhh kembang semangkuk ke atau mangkuk hayun hahahaha

    ReplyDelete
  4. Sedapnya makan bubur berlauk...kat rumah ni x laku sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke kak...saya kalo bubur ni boleh bertambah dua tiga pinggan..erkkk

      Delete
  5. menu jarang jarang buat masa musim PKP ni memang sedap. berapa kali ulang makan tu kak? :p
    lagilah ada telur masin dan ikan bilis penambah selera. cantik header/watermark :)

    ReplyDelete
  6. Sedapnya alahai.. MCM fau2 mama.tgh craving bubur

    ReplyDelete
  7. ini pun hidangan tak tolak kalo ada.. sedap !!
    kalo malas ni kadang2 drive thru mekdi.. tak pun yang MB pnya.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com