Salam Aidilfitri 2020, 1 Syawal 1441H

Salam Aidilfitri 2020, 1 Syawal 1441H | Berlalu sudah Ramadhan, menjelma pula 1 Syawal. Tengah merendang ke tu? Ke melontong? Melemang? Melodeh? Mengkuah-kacang? Mengumpat? Eh, Mengketupat! Haha.

Hurmm, walaupun raya ni tak semeriah sebelum-sebelum ni, tetap lah sunnah untuk kita meraikannya dalam suasana yang sederhana. Dengan pakaian terbaik yang kita ada, dengan juadah seadanya, dan amalan-amalan sunat di hari raya.

selamat hari raya aidilfitri 2020

Dengan kesempatan yang ada ni, saya nak ucapkan juga selamat menyambut Hari Raya Aidilifitri kepada semua pengunjung blog ni, sama ada yang selalu komen ke atau yang silent reader ke atau yang tengah cari gambar ucapan hari raya tu. Haha!

Mohon ampun dan maaf atas segala salah silap, jika ada kata-kata dalam blog ni yang mengguris hati uols, tanpa saya sedari. Kadang-kadang emosi mendahului akal fikiran, dah tua pun otak macam budak-budak, tiberrr.

Ok lah, nanti kita sambung lagi cerita raya. Nak masak kuah kacang dulu! Bye!

19 comments:

  1. Salam syawal 1441H
    Maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin SS.

    ReplyDelete
  3. tengah menaip ni sis. haha. selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin sis sunah. maaf jika ada terkomen yang bukan2. heee

    ReplyDelete
  4. Salam aidilfitri 2020, maaf zahir batin #staysafe #stayhome

    ReplyDelete
  5. Maaf zahir batin.... kosong2 ye kita!

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya maaf zahir dan batin sunah

    https://herneenazir.com/

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf zahir batin ye.

    Jemput mai rumah tak boleh so jemput mai blog ja la. hehe

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya sis sunah. ^^

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya PKPB
    Maaf zahir batin ya!

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir batin ya..

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin yaa Sunah...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com