Wordless Wednesday: Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Makan-makan Insyirah

Menu-menu makanan tengahari, malam dan minum petang kat rumah minggu lepas.
Tertunai hajat nak makan Asam Pedas Ayam by kak Afzani Tual tu.
Sedap gilerrrrr!

Thank you kak Ajan penuhi permintaan orang baru sihat dari demam masa tu 😚

10 comments:

  1. wah.. wah.. gambarnya memukau!!! kompom shedappp

    ReplyDelete
  2. Ahhh nak ayam asam pedas lagi. Hari tu ngelat takde asam jawa. Tak sama rasanya.

    ReplyDelete
  3. Yumm... wordless buat orang terliur bah tok..

    ReplyDelete
  4. Afzani, tolong masak lagi asam pedas ayam tu hantar rumah akak

    ReplyDelete
  5. yg ada floss kat atas tu apa sunah?

    ReplyDelete
  6. Alaaaa..nak rasa jugak air tangan kak Ajan!!!! Heheeee

    ReplyDelete
  7. Wow menu semua menyelerakan lah :)

    ReplyDelete
  8. Ooo makk ai benyaknya makanan..
    Pstt Insyirah tu apo?

    ReplyDelete
  9. Kalau tengah sakit dapat makanan sedap sedap macam ni rasa terus sihat dibuatnya.

    ReplyDelete
  10. amboiii banyaknya makanan... semua nampak sedap!!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com