Empat Dara 2020

Empat Dara 2020 by Elly Mazlein, Faizal Tahir & Zizi Kirana



Empat dara duduk di tepi sungai
Duduk menjerat si ketam la batu

Satu,dua,tiga
Empat anak dara
Semua orang tahu aku boleh mengira
Tapi kalau hilang satu anak dara
Bikin risau satu negara

Semua anak dara
Jangan mudah percaya janji si teruna
Jangan mudah terpedaya dengan dunia
Hanya ilusi semata

Empat dara duduk di tepi sungai
Duduk menjerat si ketam la batu

Satu dua tiga empat, 
Empat dara tunggu Jebat,
Mana teruna cuba dekat,
Itu yang tak kenal tempat tolong halang mohon sekat,

Empat tiga dua satu,
Macam hitam merah jambu
Pilih bias mana satu
Lain rezeki lain laku lain pinggan lain waktu

Empat dara duduk di tepi sungai
Duduk menjerat si ketam la batu

Anak dara semua
Cantik melaram batik
Lembut berbahasa
Indah rupa budi
Bagai bulan dipagar bintang

Empat dara duduk di tepi sungai
Duduk menjerat si ketam la batu

17 comments:

  1. hadui aii..berhantu betul la lagu ni..anak akak asyik repeat dengar lagu ni..Paling dia suka part Apo kepit tu..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah adoii...memang kena dengan timing trending..

      Delete
  2. Kelakar! Tak kering gusi dibuatnya.

    ReplyDelete
  3. Lagu ni memang berhantu anak pon layan jugak. Hehe.. Sekejap je viral sebab catchy je

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ena...pandai diorang pilih waktu, dan terus buat bila semua tengah layan

      Delete
  4. Aku tengah fikir ni, kenapa 4 dara ek..kenapa tak , 3, 5 ke ekkkkk

    ReplyDelete
  5. Seseautu yang lama bila dibaharukan dengan cara dan gaya yang betul menjadi dan meletop.

    ReplyDelete
  6. sejap mona nyanyi dalam drama kampung people tu memang terngiang aje lagu ni kat telinga

    ReplyDelete
  7. Suka lagu remake empat dara 2020 ni. catchy! MV pun layann

    ReplyDelete
  8. Santaiii.. hihi.. Al Fatihah buat arwah Sharifah Aini

    ReplyDelete
  9. Suka betul lagu ni. Performance masa ABP pun best

    ReplyDelete
  10. ha ha ha ha klip video nyer kelakar.
    faizal tahir pun sama masuk air mcm eli mazlin :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com