BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, April 27, 2011

Saya Jeles Dengan Header DIA!!!!


Jelesssssss okehhhhh!

Simple! Ringkas! Menepati tema blog!

Jatuh hati dengan header dia...

Sungguh-sungguh saya jeles!

Lepas ni boleh masuk BPM punya pertandingan header blog!

Kamu-kamu nak tengok tak header baru dia? Klik SINI!

P/S: Rasa cam nak tukar header baru jeee...



14 comments:

Faris Adli said...

sunah, jangan tukar header..dah lawa dah header sekarang

Miss Ran said...

takleh2

takley tuka

nnti tak sme ngn DIA heh

darxniq said...

yang sy punyer?

mama comel said...

jelsnyer!

solo molo said...

header sy buruk !!!~

aliarosli said...

tak mo tukar

ek?kite punye ok?

Adam Zulhilmi said...

thx akak.. :)

Citarasa Rinduan said...

sunnah..
jgn ganti dah cun nie..
awak nak buatkan header kak ayu ker???
hahahah.. soalan apalah kak ayu nie

KyêrulL said...

tahulah header I Burukkkkk

udin said...

dah terjahhh.. sangat2 jelessss..

Nadhirah-chan said...

kehkehkeh cantik la . suruh dia tolong buatkan untuk kak sunah .

angah said...

kak sunah header angah xlawa pow...hehhe hodoh ja..

mynameismy said...

simple je kan.. hehe

Achu said...

smart^^

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.