Brother Papa Roti Hemsemmmm

May 19, 2011


Haaa??????

Sejak bila pulak pandai cerita pasal brother ni? Takpe, kita cerita dulu.

Tadi gi Jusco, beli beli beli beli barang, capai majalah RAPI baru, lepas tu gi kedai Papa Roti pulak sebab housemates kat situ.

"Mmmmmmm...sedapnya bau papa roti."

"Ko ni, cakap betul-betul, ko nak ke tak nak?"

"Ko nak belanja ke?"

"---"

Brother Papa Roti sengih. Tu diaaaaa... Tak pernah-pernah dia sengih selama ni. Ni kali pertama sejak berkurun berkunjung ke kedai Papa Roti. Memang selalunya kalau pergi Jusco, gerenti singgah beli Papa Roti sebab nak tengok brother ni. Tak kisah lah rambut pacak-pacak ke ape, asalkan leh tengok muka dia, dah puas hati. Kalau tak tengok, macam tak lengkap tawaf kat Jusco tu.

Ini bukan brother Papa Roti

Macam tu lah lebih kurang kata-kata housemate saya tentang brother Papa Roti masa borak dalam kete. Hensem ke? Alhamdulillah muka Allah bagi kannn. Apa? Kamu tak hensem macam dia? Heyyyyy, tau tak semua manusia ni dijadikan indah-indah? Indah masing-masing tu berbeza, jadi bersyukur dengan apa yang ada pada kita, okeyyy?

Lepas ni mesti semua duk beli Papa Roti Jusco Taman U sebab nak tau brother mana yang masuk entri ni. Jangan lupa mintak sain. Cakap kat dia, Sunah Macho yang promote.

Err...brother Papa Roti ade blog tak?

P/S: Housemate saya suruh buat entri ni. Jangan lupa undi SINI ngan SINI.


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!

You Might Also Like

11 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com