Thursday, May 19, 2011

Brother Papa Roti Hemsemmmm


Haaa??????

Sejak bila pulak pandai cerita pasal brother ni? Takpe, kita cerita dulu.

Tadi gi Jusco, beli beli beli beli barang, capai majalah RAPI baru, lepas tu gi kedai Papa Roti pulak sebab housemates kat situ.

"Mmmmmmm...sedapnya bau papa roti."

"Ko ni, cakap betul-betul, ko nak ke tak nak?"

"Ko nak belanja ke?"

"---"

Brother Papa Roti sengih. Tu diaaaaa... Tak pernah-pernah dia sengih selama ni. Ni kali pertama sejak berkurun berkunjung ke kedai Papa Roti. Memang selalunya kalau pergi Jusco, gerenti singgah beli Papa Roti sebab nak tengok brother ni. Tak kisah lah rambut pacak-pacak ke ape, asalkan leh tengok muka dia, dah puas hati. Kalau tak tengok, macam tak lengkap tawaf kat Jusco tu.

Ini bukan brother Papa Roti

Macam tu lah lebih kurang kata-kata housemate saya tentang brother Papa Roti masa borak dalam kete. Hensem ke? Alhamdulillah muka Allah bagi kannn. Apa? Kamu tak hensem macam dia? Heyyyyy, tau tak semua manusia ni dijadikan indah-indah? Indah masing-masing tu berbeza, jadi bersyukur dengan apa yang ada pada kita, okeyyy?

Lepas ni mesti semua duk beli Papa Roti Jusco Taman U sebab nak tau brother mana yang masuk entri ni. Jangan lupa mintak sain. Cakap kat dia, Sunah Macho yang promote.

Err...brother Papa Roti ade blog tak?

P/S: Housemate saya suruh buat entri ni. Jangan lupa undi SINI ngan SINI.


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!

11 comments:
Write Comments
  1. HAHAHAHA..kirim salam die :p

    ReplyDelete
  2. mama roti mne??? kah kah kah (gelak macho)

    ReplyDelete
  3. amboi.takk na jatuh hati dah kot =)

    ReplyDelete
  4. tu dia aih.. camtu Nadh pn nak keja kat papa roti la.. :P ahahahhaha

    ReplyDelete
  5. hihihi, kaye la kdai Papa Roti tu ek

    ReplyDelete
  6. Kenapa mesti gambar mamat tuh?!.....

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com