BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, June 18, 2011

Boikot ASTRO ?



Sebenarnya, pagi tadi dah baca dekat satu blog ni, blogger Nazzue ade buat entri tentang boikot ASTRO, boleh baca SINI. Mungkin leh disenaraikan sekali nanti.

Rumah saya kat Kepulauan Borneo beberapa bulan lepas da tak tengok Astro dah, nak sambung balik pun malas, tiba-tiba ada berita bil nak naik... Hurmmm...

Nak join boikot? Klik banner...

P/S: Lepas ni Youtube jee...



15 comments:

bersama kak Es said...

nasib baekk tak pernah jatuh hati dgn astro ni hehe :)

sergeant keroro said...

youtube pon ada maharaj lawak, hehe XD

Nazzue said...

Lepas ni saya nak potong dah...takmo dah asyik ditipu....

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

Anis izyan Abd Rahman said...

http://amethyst89saphire.blogspot.com/2011/06/giveaway-anisumbrella-boutique.html

come and join my giveaway!

p/s : sgt cntik header !!!

syaimz said...

saya tengok astro kat kedai mamak je

*menipu*

Pojiekyra said...

melampau naik..kalo skupang dua..singgit dua xpew..berbelas ringgit lak naik..mcekik darah astro

Miss Ran said...

yeah!

hebak2

Faris Adli said...

memang layak boikot..aku paling tak suka saluran astro ria..1 hari 1,2 je rancangan yang tak berulang

Salim Harmanain said...

youtube je senang..
hehehe

K O R I E said...

Astro~

dlu org ckp mata korie mcm mata astro sbb bulat.
kan bila org tengok astro khusyuk. bulat jea mata.. sbb tue r..

Mata akak mesti Astro jugak! ^_^
btol x?

Lelord said...

hehehe akak dok kat doha, tp umah kat melaka tiap bulan mmg autodebit, nak potong syang lak pasal nanti kalau kami balik cuti xleh tgk tv

logorithm said...

Kita dah ader 6 salurang TV percuma yang tak kurang hebatnya. Banyak rancangan-rancangan menarik. TV2 pon hebat jugak!

Boikot jer Astro nih.

Entri terbaru:  Gambar Dulu-Dulu...

FasiHaH SupiaN said...

utube je la.....hehe

Che Armad said...

Astro dah tak mampu bayar royalti siaran asing...
suke-suke dia jer nak naikan bil bulanan...
untung setiap tahun juta2 gak (RM800 juta @ 2010)...

Rujuk entri ini:

http://che-armad.blogspot.com/2011/06/isu-panasss-boikot-astro-tak-payah.html

LEBIH HANGAT... LEBIH PANAS... LEBIH PEDAS... (",)

Rosma Khai said...

Sape nak beli ANDROID TV BOX, DECODER SKYBOX, OPENBOX, CLOUDHD....
Harga murah kasi.
Boleh pos@COD di Sunway,PJ.
Jika nak langgan MYIPTV, HDTV, HUAT88TV, CLINE/ CCCAM....
Whatsapp sy 013-3332502

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.