Thursday, June 23, 2011

Saya Teringin Nak Hack Blog...


Klik header untuk join

Saya kannnnn, teringin sangat nak hack blog abang Ben Ashaari. Sebab blog dia kan ramai orang baca. Saja nak tengok reaksi pembaca-pembaca setia blog dia, ape agaknya diorang cakap kalo saya hack blog abang Ben eks? Hahahaha~ Mesti sume maki-maki kannnn... Errr...

Pesanan yang saya nak tinggalkan...

"Blog ini digodam oleh Kak Limah...
Kalau nak blog ni balik, sila panggil Mat Gebu untuk pujuk Kak Limah balik!"

Hahahaha~ Adehhh...

36 comments:
Write Comments
  1. hahahaha.. samelah kita.. nak Hack belog abang ben :)


    aku teringin nak hack belog korang

    ReplyDelete
  2. haha ramainya nak hack blog beng Beng Boom.. =.=

    ReplyDelete
  3. hahahahah...suke sukeeeeeeeeee
    meh jadi geng meh..ai pon teringin nak hack belog sifu...lalalalala

    ReplyDelete
  4. semua org nk jd hacker ni...kang dah xde keje si hacker anon kang...he3

    -Yok mampir diluk = maya dan realiti tak kan pernah sama...

    ReplyDelete
  5. waah, samer lah kita kak sunah XD

    http://syaimzhebatz.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  6. http://nurdalila-abdullah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  7. haha..lawak la kak sunah..eh kak limah..hehe

    ReplyDelete
  8. hahaha, semua nak hack abang ben XD

    ReplyDelete
  9. hehehe, ramai lak yg nk hack dia ye sunah, xdpt nk imagine muka dia kalo kena hack, mst ketat gile hehehe.. kena wat kumpulan tu..

    ReplyDelete
  10. Jangan Hack blog saya ek..hahaha

    UpProfits Latest Entry : Contest SEO 2011

    ReplyDelete
  11. singgah tuk HACK ! kihkih .

    jangan HACK saya okeh .

    enjoy !

    http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  12. wahahahahahahahaa..ayat yg last tu alya suka..hahaha

    ReplyDelete
  13. jom kte hack blog abg ben secare brjemaah...

    ReplyDelete
  14. singgah sini sebab nak tengok blog sape yang nak dihack... hee ~

    makin banyak la hackers nanti...

    teringin nak hack blog

    ReplyDelete
  15. amboi..rmainya nak hack blog abang ben...

    ReplyDelete
  16. semua nak hack blog encik ben, dah kena hack nanti, siapa nak buat segmen??? ngee...

    lawa header tu...
    nak curik...hoho

    ReplyDelete
  17. haah la.. sama..
    jom hack reramai.. kih3

    ReplyDelete
  18. Alia datang sini nak jadi hacker ! sebab alia nak hack blog nie . muahhahahahah *gelakjahat

    http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  19. akak nak hack blog ben ashaari :)

    ReplyDelete
  20. saya teringin nak hack blog mr kay.. heheheheheh!!!~



    ^^

    ReplyDelete
  21. wah akak pon main hackx2 jugak ek
    haha~
    dasyat.. ;)

    Korie pun hack jugak.. meh jenguk.. siapakah blog tersebut!

    http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  22. ramainya yang nak hack blog encik ben..
    hahahah

    ReplyDelete
  23. nasib baik bukan blog solomolo...
    fuh....

    ReplyDelete
  24. singgah untuk hack..

    http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

    ReplyDelete
  25. salam...

    alif datang nak hack sini...

    nice blog!!!

    ReplyDelete
  26. datang nak hack nih !!! hahaha

    ReplyDelete
  27. Datang hack sini jugak haha :)

    http://elihjapahar.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com