BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, June 8, 2011

Wordless Wednesday #2




23 comments:

アヌム ちゃん said...

suka!!

Ujang9897 said...

ala...tu ada word...

nak wordless...hee

mas saari said...

nice...
bukan senang utk berubah!

mynameismy said...

tak wordless laa...;D

Mat Gebu said...

Hmmm...sungguh dalam maksudnya..

Mylady said...

sukaaa..ermm..memang susah nak berubah ke arah kebaikan, tetapi, nak terpesong kearah kejahatan amat mudah..huhuhu...so, sama2lah kita tingkatkan ibadah untuk menguatkan iman..Amin...

Miss Ran said...

erm betul2 terkena vtg idung

Isteri Encek Bard said...

mengapa sukar untuk berubah tetanya dalam diri sendiri

UNA budak BAEQ said...

hahaha baru nak teka tgk2 dah ada hint kt gambar . kehkeh tapi mmg susahka nak berubah T__T

wordless wednesday#1

kiera'sakura said...

semoga kite lebih kuat untuk berubah.. nk buat baik mmg susah sbb tue kena usaha.. =)

Dayana AZ said...

Waahh :)

~..Lesung Batu..~ said...

hurmmmmm T_T

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

T__T

AI said...

- Allah Maha Mengetahui...

FasiHaH SupiaN said...

i like!

nazirulhazwan~ said...

tak suke tak suke:P

Kalamhati said...

rintihan hati seorang hamba..=)

syaimz said...

reminds me of myself (:

::blog anak jawer:: said...

subhanallah..besar makne nye...nak bertaubat bukan lah semudah yang di sangka...

-Yok mampir diluk = wordless Wednesday::1...

SYAFIQAHSALEH said...

1st time join WW nie..happy blogging :)

sergeant keroro said...

kak sunah, ada word. hehe XD

tak macam wordlessla, hehe :P

efa nur said...

penuh makna..terkesan dlm hati..
urmm..warna gambar 2 cantik laa..menarik..:)

tyka said...

betul.. susahkan kite nak taubat yang tak akan buat kesilapan lg.. masyaAllah

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.