Diorang Demam Novel, Kite Demam Lain...


Salah satu tempat tido Cici

Sedangkan dia pun takleh nak baca satuuuuuuu pun dari komik-komik ni (sebab dia tak pandai baca), saya apetah lagikkkk!
Macam mana lah diorang ni menghabiskan komik-komik sebanyakkkk ni... -_-"
Errr, kalo nak main teka-teka bape bilangan semua komik ni ade ke yang nak teka? Hahaha~
Kalo ada yang paling hampir, Cici review... :p

Post a Comment

37 Comments

  1. amboi cici.. tgi tu...
    btw, sy nmpak maid maiden....like!

    ReplyDelete
  2. high five. komik kat rumah dah berlambak-lambak, kalau kira2 dah beribu duit habis sebab beli komik je belum campur Gempak, Arena dan etc.

    ReplyDelete
  3. banyakk nyerrrrrrrrrrrr...........

    ReplyDelete
  4. banyaknyeeee...mau dalam 70 or 80 buah lebih tuu..

    ReplyDelete
  5. sapa pnya komik tu??? sunah punya ke?? banyaknye???

    ReplyDelete
  6. cik suha baca komik tapi xbeli komik (^_^)

    ReplyDelete
  7. 100 lebih komik tu..

    kita lak kumpul novel + buku-buku inspirasi hidup..huuhhu

    ReplyDelete
  8. ada 120 komik..
    comel btul dia baring atas tu,cam katil dia lak

    ReplyDelete
  9. sy suke komik!

    hee...

    nak teka jugak... ade 64 buah...ngee~

    ReplyDelete
  10. bole buat contest teka bnyk mne komik

    byk gleeee

    ReplyDelete
  11. itik layan lawak kampus ngan shabu2...
    nad layan novel cinta..
    hahahha


    total de 57..lalalala

    ReplyDelete
  12. 152 :)
    waakakak...
    kak limah nk kidnap cici boleh?

    ReplyDelete
  13. rindu plak kat komik2 aku yang dlu...dah kena bako dek akak aku...huhu

    ReplyDelete
  14. Cici saja menjelezzz kan jiji...tanjaatt gegebu...

    ReplyDelete
  15. tak lebih seratus ni, ada dalam 70-80.

    so, nak bagi spesifik sikit, 78.

    hehe, ada gaya conan tak? :P

    ReplyDelete
  16. hahaha xlawan kyra "dahulu" gak :D

    ReplyDelete
  17. sangat banyak...

    56 buah rasanya!!

    ReplyDelete
  18. banayk nye,,tak minat abca komik, tapi minat novel.hehe

    ReplyDelete
  19. 74 heheheeeee

    dah2 last tekaan. muktamad.haha

    ReplyDelete
  20. perghh byk nak hidop! ni plg koman ade 134 neyh....men hentam je...

    ReplyDelete
  21. byknyeww novel tuu..rasenye dlm 70 buah kot..hehe :D

    ReplyDelete
  22. hahahah..akak memang hantu komik gak
    dari form 1 baca conan...manga len baca gak tp x follow mcm conan..
    online manga baca x sun??
    alamak bape ya jumlah die??
    akak teka 101..hehe

    amboi cici..x menahan nak jadi model.hahahaha

    ReplyDelete
  23. mak oiii banyak nye koleksi komik .. ciap ade cici lagi tuh ... comel ^_^

    caner mau teka ni .. banyak nyerrrrr

    ReplyDelete
  24. suka baca komik gak...hehe...
    rs2 macam dalam 89-99 kot..

    ReplyDelete
  25. fa tag anda di sini
    http://mylife-fa.blogspot.com/2011/07/contest-blog-saya-comel.html

    jom join skali contest ni :)

    ReplyDelete
  26. banyaknyaa....56-60 kot hehe
    best kalo byk buku besusun..semangat membaca berkobar2 hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com