BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday #15: Kaki Dia La...



Kaki blogger Zulfikar Hazri - Blog Rasa Hati



12 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

dah agak da..
lalalala~
:p

fRaMe+LenSeS said...

ai dah tau. lalalalala~~

Iffah Afeefah said...

wargghh salah la

suhaili sarif said...

hahahahahahah boleh lak ade rentetan
menarik ni
hehe

FasiHaH SupiaN said...

ohhhh baru tahu :)

AlongUsop said...

hehehe.. gambar ni pon along yg snap.. kan3???

comel sungguh Jupikar nih.. lalala :)

Miss Nadya said...

pandainyer meneka..:)

new entry :: WW# ke-9

Hans said...

hahahaha
gelak bebenor nampaknya
apa yg lucu tu?

Zulfikar Hazri said...

woi woi woi... ni gambor sape ni woi...

uuuuuuuhai.. cute benor mamat ni!!.. :)

cik pulau said...

cam penah tgk je gmba dia ni..
kat ne ekk..
hihih

sergeant keroro said...

kan da cakap kaki orang, hehe XD

tamlegend said...

haha...mcm berisi jer..kat header blog lg macho la cik pikar..y ni pikar version comel...hehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.