BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, August 6, 2011

Dia Panggil Saya Sakura...


"Ni, yang sorang ni... Sape tadi? Sakura?"

Terdiam. Semua tidak menjawab. Yang lain tersengih.

"Sakura, nanti handle bab editor ye..."

Gelak. Semua tergelak.

"Sunah lahhhh..." Saya membetulkan panggilan.

"Eh, tadi sape sebut nama dia Sakura?"

"Tu blog dia..." jelas Ibnujamil.

=.=


18 comments:

Shahazrin said...

blog glamour nie.. mmg la selalu disebut2..

..cik gugu.. said...

hahahaha like3~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..femesnyer,sbb tu dipanggil sakura.kiut je panggil adik sakura.

senyumSOYA said...

heheh..kak sakura. ^^~ comel gak..

Iffah Afeefah said...

haha tula gara2 blog

slamat i tuka nme betol hehe

Atiqah Sa'ahiry said...

kaka sakura..ahha

cik heroin said...

haha. kak sakura :P

Luqeem™ said...

haha. nanti bawa bunga sakura bg kat dia.:)

el-janna said...

huhuk.. sakura ok ape^^

aimie amalina said...

kikiki
akak. kene tukar IC la cenggini an..=)

G3-lina said...

sakura pown oke jugak! haha~ popular blog akk nanti

JIJI YU said...

naseb aku tak panggi ko suka dulu

sergeant keroro said...

hi kak sakura, leh kenal? :P

solomolo said...

hahaha...

H.J said...

panggil sakura pom boleh je..haha

miErah halim said...

ni yg buat saye nak pggl kak sunah jadi kak sakura...
sweet je..

udin said...

wahh.. lepas ni nak panggil sakura gak la.. bolehhh kott??? heeee~ ^^,

Suhaili Sarif said...

wow! reeetiisssssssss

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.