BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, April 17, 2012

Hobi Baru Cici


Hobi baru Cici adalah...

Nampak tu, dia buat ape dengan bebi froggy???

Tak nampak?

Gelap sangat kan...

Bese la, kamera henset murah...

Meh tengok yang jelas sikit...


Nampak?

Tak nampak gak eh?

Ok, ok...

Kita bukak lampu dulu...


Haaa... Kali ni nampak??

Budak ni akhir-akhir ni duk berebut nak masuk selimut...

Bila kita nak tido je, tebar selimut, lelaju dia masuk dalam selimut! =.=


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.