Dah Jarang Masuk Lab

February 15, 2013

Salam Jumaat.

Rasa macam dah jarang masuk lab sekarang. Bila difikir-fikirkan balik kekadang nak masuk lab, kekadang je lah. Tapi bila terfikir tu, then fikir balik, masuk lab nak buat ape ek? Errr.

Sebab sekarang ni tengah musim betulkan thesis. Tambah bahagian-bahagian yang kurang, buang bahagian-bahagian yang tak nak. Bila perlu masuk lab untuk run balik simulation, baru rajin nak datang. Dan bila rasa perlukan internet yang laju kebaboom baru masuk lab. Kalau takde keperluan, duk rumah aje lah kerjanya.

Pasal ape, kat rumah ke, kat lab ke sama jugak tabiatnyeee!

Thesis 5 minit, online 1435 minit. =.="

Come on...!

Minggu yang bizi lagi adalah minggu depan.

You Might Also Like

2 Comments

  1. setuju...saya pun rase macam tu..duk kat lab..online je yg terlebih...adeh...
    tp duk kat lab tmpt kondusif skt utk buat keje...cuma dugaan internet tu terlalu dasyat...hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe selamat membizikan diri. =')

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com