Friday, February 15, 2013

Dah Jarang Masuk Lab

Salam Jumaat.

Rasa macam dah jarang masuk lab sekarang. Bila difikir-fikirkan balik kekadang nak masuk lab, kekadang je lah. Tapi bila terfikir tu, then fikir balik, masuk lab nak buat ape ek? Errr.

Sebab sekarang ni tengah musim betulkan thesis. Tambah bahagian-bahagian yang kurang, buang bahagian-bahagian yang tak nak. Bila perlu masuk lab untuk run balik simulation, baru rajin nak datang. Dan bila rasa perlukan internet yang laju kebaboom baru masuk lab. Kalau takde keperluan, duk rumah aje lah kerjanya.

Pasal ape, kat rumah ke, kat lab ke sama jugak tabiatnyeee!

Thesis 5 minit, online 1435 minit. =.="

Come on...!

Minggu yang bizi lagi adalah minggu depan.

2 comments:
Write Comments
  1. setuju...saya pun rase macam tu..duk kat lab..online je yg terlebih...adeh...
    tp duk kat lab tmpt kondusif skt utk buat keje...cuma dugaan internet tu terlalu dasyat...hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe selamat membizikan diri. =')

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com