Ticker

6/recent/ticker-posts

Digital Al-Qur'an


Digital Al-Qur'an. Antum mencarinya? Alhamdulillah, entri ini mungkin boleh membantu, insya'ALLAH.

Perisian ini ana perolehi daripada seorang junior sebagai hadiah di dalam pendrive. Ingat lagi junior tu namakan file ni "Al-Quran hadiah untuk kak sunah". Cumil jek. Ops, kalau dia baca ni, tentu geli-geleman jadinya.

Perisian ni mungkin lebih kurang je dengan perisian-perisian al-Qur'an digital yang lain. Ada opsyen untuk mencari ayat berdasarkan kata kekunci, beserta dengan terjemahan sekali. Ada mp3 yang antum boleh dengar sambil membaca ayat dan terjemahannya. Ada juga disertakan sekali flash hukum tajwid. ^_^

Seorang sahabat memohon bantuan untuk dimuatnaik perisian ini supaya mudah untuknya memuatturun. Dah lama juga, alhamdulillah baru hari ini berkesempatan untuk memuatnaik ke akaun mediafire ana.

Ok, antum perlukan Hjsplit untuk mencantumkan semula fail perisian digital al-Qur'an ini kerana ana da pecahkan kepada 11 fail (saiznya besar!).

Tak ada Hjsplit? Antum boleh download juga di akaun mediafire ana seperti dalam butiran berikut:

Download Hjsplit: Kat sini
Download Digital Al-Qur'an: Sini pulak

Moga bermanfaat~http://www.emocutez.com Jika ada masalah untuk memuatturun, sila maklumkan segera ya. Syukran.

Post a Comment

3 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com