Blogger Cakna Kempen...

Pagi-pagi bukak laptop lagi...eh, dah tengahari! Haha! Hampeh betul! Tadi gi baca entry Trex tentang orang-orang sengal kat SB, saya setuju, mereka memang sengal! Kecuali saya! :p

Okie...malas da nak terlibat! Boleh tak nak duk diam-diam jek, tengok dan like jek...sebab nak jaga hati ni dari sakit. Huh! Trex mesti kata boleh...kan, kan, kan? Tapi...leh tahan ke? Huhu...

Da...tutup cerita tu. Meh nak update pasal kempen. Blogger yang cakna semakin bertambah, alhamdulillah. Antara mereka yang turut sama membantu menyebarkan mengenai Hari Valentine ni adalah...


Ade ke yang saya terlepas pandang? Mereka juga berkata-kata tentang Valentine's Day... Yuyu Zulaikha cumil & Amalina Yaacob...


6 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com