Ticker

6/recent/ticker-posts

Rindu, Cinta, Kasih Sama Dia!


Dah lama sangat...lama ke? Tak sampai setahun kot, saya tinggalkan benda ni. Tapi serius, berdebar hati ni bila tengok balik semua ni. Pelik!


Lama benar tak menatap semua ni. Seorang junior yang contact baru jap tadi minta tolong untuk FYP dia. Projeknya kena buat benda berkaitan jugak. Dari situlah terbukak balik fail-fail lama ni. Dup dap dup dap jantungku~ Fuhhh!

Bukan sebab saya tak suka programming, sampai tinggalkan semua benda rumit yang memeningkan kepala ni...bukan, bukan... Saya sangat-sangat-sangat (berganda-ganda betul~) suka programming dan controlling, sampai lemah jiwa ni tanpanya... Tapi... area saya dah bertukar ke tempat lain. :)

Saya benar-benar rindu, cinta, kasih sama dia...:) Muuaaahhh! Ops! :p Lebih-lebih pulak, eh?

Macam yang saya pernah share kat entry pasal CINTA, tak semua benda yang kita suka tu baik untuk kita, tak semua benda yang kita tak suka tu, tak baik untuk kita kan? Apply kat sini, mungkin ada hikmahnya Allah meletakkan saya di tempat saya sekarang ni...apa hikmahnya? Kena la jalan lagi jauh...nanti insya'Allah jumpa lah tu...:)

Admin: Thanks Syida...:)


ENTRI CAMBEST KENE TANGGUH, ASYIK 'ADULT' JE


Post a Comment

14 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com