BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, March 20, 2011

Biru Seribu Malam


Dari tadi kami berdebar menanti. KAMI?? Eik, nape Cik Puan Nabila pun ikut berdebar ni? Hahaha~ Adoiiii... Erm... kami tunggu sama-sama...sampai malam jadi biru...akhirnya biru seribu malam...erk! Ayat sastera mana la agaknya ni...

Ekceli, kami tunggu dia...yang ke seribu...


Hehehe...dia empunya blog Biru Malam~ Namanya Bro Azqar, berasal dari Ipoh, Perak. Maka dia adalah ahli komuniti KBU la kan? Blog dia berheaderkan awan biru di waktu malam...err...berapa kali nak sebut biru dengan malam ni? Kalo boleh 1000 kali, okie jugak~ Hahaha~ Tipu saje...tak mampu den...:p

Alhamdulillah... Terima kasih kepada semua yang follow blog ni...anda semua dalam yang 1000 tu...terima kasih...juga kepada silent readers...terima kasih...doakan agar saya terus berusaha dengan lebih baik kat sini...teruskan bagi teguran dan pandangan...sokongan semua amat saya perlukan...

TERIMA KASIH!


CIK PUAN NABILA PUN BUAT ENTRI CAMBEST KAT SINI



34 comments:

Myra Ayreen said... Reply to comment

Wahhhh ! Tahniahhhhh !

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

1000 dah..tahniah kak sunah!

Bro Azqar said... Reply to comment

waahhhhh!!!! xsngke!! ehehhee.. tenkiuk3.. :D

malam biru menjadi peneman.. hahahaa.. eceh :P

Thanks.. coz sudi wat revew.. :)

Salfiza said... Reply to comment

malam ni bulan cerah!sebab tu sy bdebar...haha tahniah kak sunah!
^________^

Nour Akmal said... Reply to comment

wahhh..bestnya..
tahniah2...=)
sunah memang hebat...=)

Miss Ran said... Reply to comment

ske2..tahniahhhh

bun said... Reply to comment

em,nyesal tak unfollow
hahhhah,tahniah

Atsuko Ichirou said... Reply to comment

wa...
dah seribu...
hebat2...=)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Myra Ayreen

terima kasih...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@FasiHaH SupiaN

terima kasih alang...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Bro Azqar

terima kasih ye empunya Biru Malam...:)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Salfiza

oh, sebab tu ke? hahaha~ terima kasih nabila..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Nour Akmal

terima kasih..alhamdulillah..tak hebat lagi..:)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Miss Ran

thanks iffah~

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@bun

hahahaha! boleh pulak ye!

terima kasih alia...:)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Atsuko Ichirou

terima kasih atsuko..

slumberznanie said... Reply to comment

waauuuu.. tahniaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

~...AmALinA....~ said... Reply to comment

congrats akak!!~ ^_^

Woofer Storm said... Reply to comment

cayalah sis..meletup laaa..lepas ni jdi femes ames,jgn lupa kita tau.heheeee

qasehraihan said... Reply to comment

waaaa...tahniah..jom seribukan saya jugak!!haha

azian said... Reply to comment

sunah...
cepatnya 1000...akak ni kl pencen pun lom tentu lagik dapat 1000 tu...heheheheh...akak rasa akak 989...tahniah2....akak br balik majidee kampung hubby akak...dah 2 minggu berturut turut balik johor , ye lah,,,cuti sekolah...nnt kl ade rezeki kita jumpa ye...insyaALLAH...

Isteri Yang Comel said... Reply to comment

wah tahniah dik dah 1000.. suker angka...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@slumberznanie

terima kasih...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@~...AmALinA....~

thanks dak mucuk..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Woofer Storm

erk...tak meletup la...huhuhu

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@qasehraihan

hahahaha! akak satu je..takleh seribukan!

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@azian

wah, ingat nombor sendiri..bagus2..hehehe. wah, dekat je...hehehe...insya'Allah~ :)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Isteri Yang Comel

terima kasih kakak~

athirah said... Reply to comment

congratezzzzzzzz :DDD

Qaseh dalia adelia said... Reply to comment

congrats dear !

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@athirah

thanks trex...:D

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Qaseh dalia adelia

thanks qaseh sayang~

atiEy_[azHa] said... Reply to comment

wah , wah ! seribu dah follower die . boleh minta sikit tak ? hehe

... said... Reply to comment

as salam..
wah! tahniah!
semoga mendapat lebih ramai reader setia dari reader sedia

;)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.