Boikot ASTRO ?



Sebenarnya, pagi tadi dah baca dekat satu blog ni, blogger Nazzue ade buat entri tentang boikot ASTRO, boleh baca SINI. Mungkin leh disenaraikan sekali nanti.

Rumah saya kat Kepulauan Borneo beberapa bulan lepas da tak tengok Astro dah, nak sambung balik pun malas, tiba-tiba ada berita bil nak naik... Hurmmm...

Nak join boikot? Klik banner...

P/S: Lepas ni Youtube jee...

Boikot ASTRO ? Boikot ASTRO ? Reviewed by Sunah Sakura on June 18, 2011 Rating: 5

15 comments:

  1. nasib baekk tak pernah jatuh hati dgn astro ni hehe :)

    ReplyDelete
  2. youtube pon ada maharaj lawak, hehe XD

    ReplyDelete
  3. Lepas ni saya nak potong dah...takmo dah asyik ditipu....

    Lepak sambil bersantai di NazZue.com

    ReplyDelete
  4. http://amethyst89saphire.blogspot.com/2011/06/giveaway-anisumbrella-boutique.html

    come and join my giveaway!

    p/s : sgt cntik header !!!

    ReplyDelete
  5. saya tengok astro kat kedai mamak je

    *menipu*

    ReplyDelete
  6. melampau naik..kalo skupang dua..singgit dua xpew..berbelas ringgit lak naik..mcekik darah astro

    ReplyDelete
  7. memang layak boikot..aku paling tak suka saluran astro ria..1 hari 1,2 je rancangan yang tak berulang

    ReplyDelete
  8. Astro~

    dlu org ckp mata korie mcm mata astro sbb bulat.
    kan bila org tengok astro khusyuk. bulat jea mata.. sbb tue r..

    Mata akak mesti Astro jugak! ^_^
    btol x?

    ReplyDelete
  9. hehehe akak dok kat doha, tp umah kat melaka tiap bulan mmg autodebit, nak potong syang lak pasal nanti kalau kami balik cuti xleh tgk tv

    ReplyDelete
  10. Kita dah ader 6 salurang TV percuma yang tak kurang hebatnya. Banyak rancangan-rancangan menarik. TV2 pon hebat jugak!

    Boikot jer Astro nih.

    Entri terbaru:  Gambar Dulu-Dulu...

    ReplyDelete
  11. Astro dah tak mampu bayar royalti siaran asing...
    suke-suke dia jer nak naikan bil bulanan...
    untung setiap tahun juta2 gak (RM800 juta @ 2010)...

    Rujuk entri ini:

    http://che-armad.blogspot.com/2011/06/isu-panasss-boikot-astro-tak-payah.html

    LEBIH HANGAT... LEBIH PANAS... LEBIH PEDAS... (",)

    ReplyDelete
  12. Sape nak beli ANDROID TV BOX, DECODER SKYBOX, OPENBOX, CLOUDHD....
    Harga murah kasi.
    Boleh pos@COD di Sunway,PJ.
    Jika nak langgan MYIPTV, HDTV, HUAT88TV, CLINE/ CCCAM....
    Whatsapp sy 013-3332502

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.