BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, June 16, 2011

Pecah... Berderai...


shattered remains by ~Time2Sing on deviantART

Tiada bersambung lagi...


15 comments:

al_hakim said... Reply to comment

hurm..wordless khamis ke sunah?erk..

bersama kak Es said... Reply to comment

kalau bersambung pun macam tak cantik dah ..
beli baru walaupun tak sama dengan yang lama

sergeant keroro said... Reply to comment

berterabur sekali, susah nak cantum balik.

pasti ada cebisan yang hilang.

walaupun kecil

♥ Princess ♥ said... Reply to comment

hmmm...ada something wrong?

NuSaNa NoSa 91 said... Reply to comment

knp kak?? knp?? huhuu~ =.=

Miss Ran said... Reply to comment

umpama kaca berderai...serpihan kaca seperti hatiku kala ini...pecah..berderai...tiada sambung lagi...

jangan kau mencuba sambung

kelak kau y akan terluka

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

prang!!!!!

adeh.. payah nak sambung nie..

Mylady said... Reply to comment

putus cinta ke Sunah?..;-)

Isteri Encek Bard said... Reply to comment

wow ibarat hati nie je dik...

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

pecah berderai, beli yang baru...

☀ Izzaty Hedry☀ said... Reply to comment

napa nie sis... cm mndalam ja bla tgk gmbaq nie...

JIJI YU said... Reply to comment

wordless thursday ke ni..

::blog anak jawer:: said... Reply to comment

baik beli baru je...nak sambung balik pun dah tak cantik...he3

shopping2u said... Reply to comment

amenda yg pecah tu sunah?

efa nur said... Reply to comment

berderai....
hancur hati ku jadi keping-keping.. :(

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.