Monday, February 18, 2013

Orang Sarawak Cantik


Kah kah kah!

Tergelak besar saya duk kat kedai Benang Hijau ni bila terbaca salah satu keyword kat Histats. Macam mana pulak boleh jatuh keyword ni kat blog picisan saya ni. Rasanya tak ada pun saya buat entri ciri-ciri orang Sarawak. :p

Nasib baik ada link yang boleh kita tengok entri mana yang kena tu. Kikiki.

Bila saya klik link tu, rupa-rupanya entri NI haa. Ada frasa "orang Sarawak" dalam entri tu dengan ada perkataan "cantik" sekali. Hahaha. Laaa... Sebab tu ke?

Tapi, orang Sarawak memang cantik kan? Kan? Kan?

Lalalalala~


14 comments:

نورعيم said... Reply to comment

termasuk akak kan? kan? hihi.

Quemyra said... Reply to comment

hahaha.....golek2 jak mek tetak kak...cantik3... ^^

Mas Zull said... Reply to comment

Assalamualaikum sunah...seronoknyakan...:)

Seri Kandi Tanah Jauhar said... Reply to comment

Sunah antara wanita Sarwak tercantik akak pernah jumpa...

Ida Firdausi said... Reply to comment

Orang Sarawak memang cantik. termasuk Sunah :)

Cikgu Ayu said... Reply to comment

orang sabah sarawak biasanya kulit mereka cantik. :)

aDisH.sHidA said... Reply to comment

ye mmg org srawak cantik...terutama awak la..

Mrs. Abi said... Reply to comment

saya pun org sarawak :)

diana said... Reply to comment

orang perak lagi cantik..
(komen tak nak kalah)

heheheheh

Tinta Lana said... Reply to comment

Lana angguk kan jela,hehehe.

Fasihah Supian said... Reply to comment

ye..angah memang cantik :)

Mat Gebu said... Reply to comment

Kek lapis Sarawak mmg cantik...ehh kek ke perempuan eks?..hahaha

D Yatie said... Reply to comment

aah kot .. hihihihi... ;D

kiera'sakura said... Reply to comment

akak saya memang cantik pun :D

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.