Wordless Wednesday: Starbucks Dark Caramel Coffee Sphere Frappucino


Alhamdulillah, terima kasih belanja kita! 😘

Sedap juga Starbucks Dark Caramel Coffee Sphere Frappucino ni, suka bubble dia yang meletop pop pop dalam mulut! 😋

Fakta: Selama minum Starbucks, tak pernah beli sendiri. Sama ada kawan belikan atau adikku belanja. Sebab tak berapa reti nak pilih, amek aje yang seasonal, senang! 😆

8 comments:

  1. pagi pagi tengok..terliur terus..^_^

    ReplyDelete
  2. duh macam sodap!! huntong ada orang belanjeee

    ReplyDelete
  3. nampak sedap.. akak pulak tak penah pulak rasa teringin nak minum or beli starbuck.. penah minum sekali 2 tu pun rasa2 kawan punya je.. haha

    ReplyDelete
  4. Tengok Starbicks, teringat akan kawan yang baru terjumpa semalam...baik sungguh dia, baru kenal tapi borak macam dah lama kenal, siap datang balik belikan Tealive huhuhu

    ReplyDelete
  5. mama kureng sikit kopi stabak sebab pening

    ReplyDelete
  6. Sama la....tak pernah beli sendiri... senang beli wonda coffee je...hahah

    ReplyDelete
  7. kebetulan, isnin ari tu, aida merasa la kopi stabak ni.
    tu pun adik yg oder kat kaunter.
    kakak nyer ni hah, tukang byr jer :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com