Roti Sedap dan Murah RM10 Ajeeee!

Roti Sedap dan Murah RM10 Ajeeee! | Masa entri ni ditulis, saya tengah berhenti rehat kejap kat R&R Pagoh. Dalam perjalanan ke KL dengan Sis Lin dan Kak Seri. Berhenti solat dan isi perut kejap. Kak Seri bawak roti bermacam jenis.


Macam kebetulan pulak, roti nya 4 jenis, setiap jenis ade 3 buku kecik. So sorang kena makan satu buku kecik setiap satu, takleh ngelat. Sis Lin pun wajib habiskan semua roti. Tak boleh diet. Hahaha!

Sedap jugak rotinya, baru rasa dua jenis aje. Yang topping coklat dengan serbuk oreo, dan topping coklat dengan peanut butter. Roti nya rasa macam potato bun tu, tapi bukan potato bun tau! Masa koyakkan buku roti, pegang macam kejung, tapi bila da gigit, wahhh lembut dan enakkk!

Kak Seri cakap, orang Segamat yang buat roti tu. Harga 1 pek tu RM10 ajeee. Murah kan???

Kalau uols nak beli, tunggu aje la Kak Seri datang komen. Hahahahah!

Ok bye!
Roti Sedap dan Murah RM10 Ajeeee! Roti Sedap dan Murah RM10 Ajeeee! Reviewed by Sunah Sakura on September 10, 2019 Rating: 5

5 comments:

  1. Heheheh.. Lupa nak cakap sampai habis, orang Segamat tapi kerja JB. So, orang Segamat kalau nak order boleh jer sebab dia ada di Segamat setiap hujung minggu Jumaat & Sabtu. Orang JB boleh ambil roti tempahan masing2 setiap hari Ahad.. Hehehe

    ReplyDelete
  2. ehh murah nye.. sedap tu, puas hati dapat macam ni..

    ReplyDelete
  3. Alahaii...jauhnya kat Segamat...nampak sedap tu ha roti tu

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.