Wordless Wednesday: Lockdown Got Talent


So, what's in your Lockdown Got Talent show today? 😂

18 comments:

  1. Banyak potensi diri boleh dan dapat digilap sebenarnya.Manusia menjadi lebih kreatif dan memaksimumkan kemahiran yang ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah...bila masuk pkp ni, rasa macam semua orang boleh masak sebenarnya..tinggal nak gilap ke tak aje

      Delete
  2. Ramai yang jadi chef sebab banyak perut yang perlu diisi

    ReplyDelete
  3. AHAHAHAHA. Ingat pertandingan bebetul tadi!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. oooo FJ pun camni la kannn...hari2 masuk bertanding..ahhahaha

      Delete
  5. Hahaha betulla.msemua orang nak tunjuk skill..tambah2 part chef..yer la kedai mkn pon certain je yg bukk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann...semua pun da rindu makanan restoran..hahahahah

      Delete
  6. Hehe, betul juga tu. Semua resipi, lagi-lagi yang viral nak dicuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lerr...part gym tu je kurang kat Malaysia ni..hahahahah

      Delete
  7. ahaa tahu2 da pandai masak sikit..
    jadi penyanyi pun iye jugak keje melalak je dalam blik =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah jadi pengkritik filem pun ye jugak...

      Delete
  8. Hari hari masak juga...hahahaha

    ReplyDelete
  9. so true, semua ada bakat terpendam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn..masing2 sebenarnya bole masak kalo nak belajar..

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com