Ticker

6/recent/ticker-posts

Wordless Wednesday: Fishery Research Institute, Gelang Patah, Johor








Sekilas lawatan ke Fishery Research Institute, Gelang Patah, Johor, dua hari lepas.

Dah lebih seploh tahun duduk Johor, baru tahu kewujudan tempat ni.

Keindahan seluas mata memandang, seberat berpuluh ekor Siakap, tiberr.

Post a Comment

11 Comments

  1. Wak pun tak pernah sampai tempat ni

    ReplyDelete
  2. Bagus ni pergi mancing sendiri kak ya polah masak stim. Uh,, nikmatnya

    ReplyDelete
  3. nice place. ikan segar bugar tu. sedap masak siakap 3 rasa

    ReplyDelete
  4. sedapnya kalau dapat masak ikan segar tu sunah oi

    ReplyDelete
  5. Banyak amat ikannya, kira - kira buat masak apa ya??

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau dapat ikan banyak tuuu... boleh masak macam2 ni.. hehehhe

    ReplyDelete
  7. uish banyak nye ikan siakap.. bakar tu sodap tu..

    ReplyDelete
  8. Mujur ada urusan kat sini baru tahu kewujudannya kan :)

    ReplyDelete
  9. Pergi lagi nanti nak siakap 2 ekor hahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com