Ticker

6/recent/ticker-posts

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!

Nando’s Malaysia membawa perisa PERi-PERi Berinspirasikan Asia yang pertama ke Malaysia untuk hidangan Oh- Soya- sedap #MadeWithFeeling | Ayam masak kicap, mee goreng mamak, Tau Yew Bak...hidangan klasik Malaysia daripada budaya berbeza ini berkongsi ramuan yang menjadi ruji di semua dapur Malaysia - Kicap. Diinspirasikan dengan penuh makna daripada perasa sederhana yang digemari di seluruh negara, Nando’s meraikan gabungan perisa Malaysia dan Afrika Selatan dengan PERi-PERi Soya serba baharu! Ini adalah perisa PERi-PERi berinspirasikan Asia pertama Nando’s, dibuat dengan penuh perasaan untuk rakyat Malaysia.

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!

Nando's sentiasa menjadi jenama yang inovatif, meletakkan perisa unik pada panggangan dan masih menyelitkan rasa PERi-PERi yang istimewa. Mengembalikan rasa kasih sayang yang diterima daripada rakyat Malaysia sejak 1998, Nando’s menggabungkan sos PERi-PERi ikonik mereka dengan perasa kegemaran Malaysia sendiri: kicap! Sos aromatik berwarna gelap ini menjadi pilihan dalam semua masakan tradisional Malaysia, dalam resipi yang diturunkan dari generasi ke generasi, serupa dengan PERi-PERi dalam masakan Afrika Selatan. Mengaitkan persamaan antara kedua-dua budaya, Nando’s mengeluarkan video promosi yang menggambarkan cara mereka membuat makanan mereka dengan perasaan, dan dengan begitu banyak rasa! Tonton video itu di sini:



Walaupun Nando’s telah mengeluarkan perisa unik sebelum ini seperti Mango & Lime PERi-PERi, dan juga Coconut Saucy Bowl istimewa, ini adalah perisa PERi-PERi pertama yang dirumus dengan mengambil kira sos kegemaran rakyat Malaysia. PERi-PERi Kicap baharu Nando’s ialah adunan lazat Sos PERi-PERi yang pedas dengan rasa biasa Kicap Malaysia. Dengan rempah ratus yang dimasak pada tahap sederhana, Nando's ingin memastikan semua orang dapat menikmati rasa baharu tetapi biasa, sama seperti masakan nenek kita. Dengan slogan #MadeWithFeeling, Nando’s menyampaikan kelazatan dan nostalgia semuanya pada sesuap ayam yang dipanggang dengan penuh kasih sayang dan perhatian. Petua Pro! Nikmati rasa baharu sepenuhnya dengan hidangan hati ayam pada snek & menu yang boleh dikongsi Nando’s, di mana rasa ‘kicap’ benar-benar menyerlah dengan setiap gigitan.

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!

“Nando’s sentiasa digemari oleh rakyat Malaysia, dengan lebih 70 kedai menghidangkan ayam PERi-PERi panggang di seluruh Malaysia sehingga kini. Idea untuk menghasilkan perisa PERi-PERi khas untuk selera Malaysia sentiasa berada dalam fikiran kami, jadi apabila peluang itu tiba, pasukan kami berusaha sedaya upaya untuk menyediakan hidangan PERi-PERi yang berbeza daripada biasa, namun sangat dekat di hati. Malaysia kembali bangkit, jadi kami merasakan ini adalah masa yang sesuai untuk menggembirakan rakyat Malaysia dengan sesuatu yang dibuat khas untuk mereka, PERi-PERi Soya!” kata Mac Chung Lynn, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan, Nando’s Malaysia dan Singapura.

Dengan pelancaran perisa baharu yang eksklusif ini, Nando’s juga menawarkan tawaran hidangan menarik untuk dinikmati oleh rakyat Malaysia untuk masa yang terhad! Sebuah keluarga yang terdiri daripada 4 orang boleh menikmati hidangan dengan harga kurang daripada RM24 seorang.

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!

PERi-PERi Soya Nando’s untuk 4 Pinggan Pesta

Nikmati hidangan pinggan pesta (party platter) bersama rakan dan keluarga anda pada harga kurang daripada RM24 seorang apabila anda menjamu selera di mana-mana kedai Nando’s! Pinggan pesta termasuk:

● 1x Ayam seekor
● 1x Kerepek Keledek dengan PERinaise
● 4x Hidangan Sampingan
● 4x Minuman ringan tanpa had

Harga: RM95 (RM23.75 seorang)

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!


PERi-PERi Soya Nando’s Tapau untuk 4 Pinggan

Tidak mahu makan di kedai? Pinggan Tapau (Taupau Platter) sesuai untuk anda! Ambilnya dari salah satu cawangan kami, atau pesan Pinggan Keluarga (Family Platter) melalui mana-mana rakan kongsi penghantaran kami. Semua pinggan promosi bukan makan di kedai termasuk:

● 1x Ayam seekor
● 4x Nata Portugis
● 4x Hidangan Sampingan
● 4x Minuman

Harga: RM99 (RM24.75 seorang)

Nando’s Memperkenalkan Perisa PERi-PERi Kicap Baharu!

Kod Promosi “Chicken15” untuk Diskaun 15%

Dapatkan diskaun 15% apabila anda membawa pulang atau pra-pesanan Ayam seekor secara atas talian dengan menggunakan kod promosi “Chicken15”. 

Kod Promosi: Chicken15
Harga: RM44.97 (Harga biasa RM52.90)

Perisa PERi-PERi Soya Nando’s kini boleh didapati di cawangan Nando's di seluruh negara untuk masa terhad dari 6 Disember 2021 hingga 27 Februari 2022. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.nandos.com.my atau ikuti laman Facebook Nando's Malaysia di www.facebook.com/NandosMY.

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com