Bila Yaya Natsumi Tag...

February 14, 2011


KAK Yaya yang tag saya kat SINI. Maaf KAK Yaya sebab lambat buat entry ni. Maaf gak kalau jawapan saya tak best.

1. Apa yang paling penting dalam hidup korang ?
Hidup saya la...

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang ?
Majalah RAPI 15 Februari...

3. Dimanakah tempatnya korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya nanti?
Masjid dan rumah saya, insya'Allah...tema? Tak fikir lagi...

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
Ye...dengan Allah dan Rasul.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
Sampai akhir hayat, insya'Allah.

6. Novel/buku/majalah terkahir dibeli ?
RAPI 15 Februari.

7. Namakan orang yang betul betul korang nak dalam hidup korang.
Sunah Mohammad...diri sendiri la...

8. Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
Ye.

9. Dimanakah tempat yang betul betul korang nak pergi ?
al-Quds.

10. 5 lagu yang paling suka dan selalu dengar.
Insya'Allah - Maher Zain
Hold My Hand - Maher Zain
Dreams - High & Mighty Colors
Proud of You - Fiona Fung
OST Pasta yang jadi message tone henfon

11. 5 Blogger yang korang nak tag ?

Macam KAK Yaya, saya pun nak tahu gak, jawapan kamu-kamu sekalian yang kena tag tu~ :)

You Might Also Like

14 Comments

  1. gagaga....
    nnt sy update belog dgn entri ni ye kakak kacik...haha

    ReplyDelete
  2. kak yaya kak yaya.. cubit tau laa.. XD

    ReplyDelete
  3. akak sayang,.nnti say datang amik...

    ReplyDelete
  4. @yaya_flanella

    haha~ baeklah, lepas ni i panggil yaya jek...

    ReplyDelete
  5. kak sunah cyg,,, thanx tag ina,,t ina wat ey...=)

    ReplyDelete
  6. as salam..
    oh..menarik.
    saya nak tunggu apa yang dah kena tag tu, isikan ruangan kosong :)

    ReplyDelete
  7. @waveX

    nak ke? eheh~ maka dengan ini saya mengetag jugak...

    WaveX Rider

    jawab, jangan tak jawab..da cukup special da ni..tag kat sini..hehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com