Monday, February 14, 2011

Bila Yaya Natsumi Tag...


KAK Yaya yang tag saya kat SINI. Maaf KAK Yaya sebab lambat buat entry ni. Maaf gak kalau jawapan saya tak best.

1. Apa yang paling penting dalam hidup korang ?
Hidup saya la...

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang ?
Majalah RAPI 15 Februari...

3. Dimanakah tempatnya korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya nanti?
Masjid dan rumah saya, insya'Allah...tema? Tak fikir lagi...

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
Ye...dengan Allah dan Rasul.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
Sampai akhir hayat, insya'Allah.

6. Novel/buku/majalah terkahir dibeli ?
RAPI 15 Februari.

7. Namakan orang yang betul betul korang nak dalam hidup korang.
Sunah Mohammad...diri sendiri la...

8. Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
Ye.

9. Dimanakah tempat yang betul betul korang nak pergi ?
al-Quds.

10. 5 lagu yang paling suka dan selalu dengar.
Insya'Allah - Maher Zain
Hold My Hand - Maher Zain
Dreams - High & Mighty Colors
Proud of You - Fiona Fung
OST Pasta yang jadi message tone henfon

11. 5 Blogger yang korang nak tag ?

Macam KAK Yaya, saya pun nak tahu gak, jawapan kamu-kamu sekalian yang kena tag tu~ :)

14 comments:
Write Comments
  1. gagaga....
    nnt sy update belog dgn entri ni ye kakak kacik...haha

    ReplyDelete
  2. kak yaya kak yaya.. cubit tau laa.. XD

    ReplyDelete
  3. akak sayang,.nnti say datang amik...

    ReplyDelete
  4. @yaya_flanella

    haha~ baeklah, lepas ni i panggil yaya jek...

    ReplyDelete
  5. kak sunah cyg,,, thanx tag ina,,t ina wat ey...=)

    ReplyDelete
  6. as salam..
    oh..menarik.
    saya nak tunggu apa yang dah kena tag tu, isikan ruangan kosong :)

    ReplyDelete
  7. @waveX

    nak ke? eheh~ maka dengan ini saya mengetag jugak...

    WaveX Rider

    jawab, jangan tak jawab..da cukup special da ni..tag kat sini..hehehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com