Penat Baca Komik

June 17, 2011



Sape sampai hati nak amek komik tu?

You Might Also Like

39 Comments

  1. saya sangat sampai hati nak amik kucing comel itu..saya suka kucing..!!

    kak, pinjam jap kucing tuu 88jam!

    Jom Terjah Sini :)

    ReplyDelete
  2. mesti akak banyak komik kan?pinjam sikit...hehe

    ReplyDelete
  3. comel sngat..kalau yien kejut jerk.

    sebab nak pelok2 kucing tue..hahaha

    ReplyDelete
  4. sunah kaki komik gak hehehe
    biarlah dia tido ..

    ReplyDelete
  5. haha telinge je berbulu..bace komik gugurl..

    ReplyDelete
  6. @Kei Seichi

    erkkk.. bukan akak punya.. housemate punya..hahahah~

    ReplyDelete
  7. @bersama kak Es

    saya baca komik, tapi bukan kaki komik..ahahha~ dia da bangun kak.. :D

    ReplyDelete
  8. @JIJI YU

    wakaka! dia gugurl gak, sebab tu dia baca komik gugurl! :p

    ReplyDelete
  9. komik pompuan...

    tu mesti kucing pompuan!

    ReplyDelete
  10. @gedek!

    hahaha...uncle, memang perempuan pun! :p

    ReplyDelete
  11. @♥yaya budak suka embun♥

    hahaha~ dia bukan takat baca ni, siap hadam lagi!!!

    ReplyDelete
  12. tak cukup ke 88 jam?? hahaa

    g laa tgk laa blog efa.. ade kucing comel..hikhik :D

    Jom Terjah Sini :)

    ReplyDelete
  13. gerammmmm lah sunah, akka amemang suker kucing.. geram, syomelnyer dier tido

    ReplyDelete
  14. salam sunah
    wah pandainya cici baca komik..hehe
    manga yg bertahan akak baca, detektif conan je..
    dari umur akk 14 tahun sampai sekarang,x pernah miss..hehe

    ReplyDelete
  15. @efa nur

    takkkk, kalo boleh selama2nya...hahahha~

    ReplyDelete
  16. @Isteri Encek Bard

    hehehe... kita nantikan esok2...bertambah syomel ke tak cici ni.. :p

    ReplyDelete
  17. @suhaili sarif

    salam kak suhaili..hehehe...saya pun suka conan gak! tapi da lama tak baca...huhuhu... suke gaya detektif, nak setelkan sebelum dia setelkan... :p

    ReplyDelete
  18. minat komik jugak eyh... suke jugak =)

    ReplyDelete
  19. wuu...
    komik + meow!!
    suka gak..heheheh..
    comelnya meow tu...

    ReplyDelete
  20. wah...kucing tu lebih menarik perhatian..sgt comel...he3

    -Yok mampir diluk = tiada yang sempurna...ALLAH itu maha adil...

    ReplyDelete
  21. awk buat sy rindu kat kucing sy...
    *nak nangis*

    ReplyDelete
  22. akak pergi mandikan kucing tue.. dah berbau sampai sini dh~ hehe

    ReplyDelete
  23. sooo shomellll...
    betulkan?..bila diaorang tido, tak sampai hati nak kejutkan..

    ReplyDelete
  24. sunah komik tu best sgt...

    comei je bile jd maid

    tgk maid sama tak?

    tu pun sal maid..so sweeeeeet

    ReplyDelete
  25. CIK SUNAH,
    MESTI KOMIK TU BEST GILER SAMPAI TETIDO KEPENATAN MELAYAN NYA...HHEEE

    ReplyDelete
  26. nak kucing. buku taknak... hehehehe :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com