Selamat Hari Lahir Protege - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Monday, June 13, 2011

Selamat Hari Lahir Protege



Hari ni 13 Jun 2011...

Birthday sape eks hari ni?

Dia kata saya mentor dia... Erk!

Jadi siapa protege saya ni???

Kenal tak?

Dia lah...

Kenal tak budak kecik ni?

Selamat hari lahir yang ke 96 tahun... Tettt! Ahaha~ Tuanya kamuuuuu! :p

Buat Efa...
Moga hari-hari yang mendatang lebih baik dari semalam...
Setiap langkah yang Efa ambil lepas ni sentiasa dalam lindungan dan peliharaanNya selalu...
Dan dipermudahkan Allah segala urusan Efa di dunia, juga di akhirat...
Ameen...

Kamu-kamu pun gi doakan Efa kat SANA yeee... ;)

11 comments:

  1. @Miss Ran

    tido kul bape ntah semalam..tak ingat..sebelum tu da tutup laptop sume..

    ReplyDelete
  2. happy birthday utknya hehe :)

    ReplyDelete
  3. MasyaAllah..terharunya daku..huhu
    mekasih sayangg kak sunah :)

    n terima kasih jgk buat semua kwn2 yg wish kt sini k.. :)

    ReplyDelete
  4. lupa nak cakap...!!

    Tunjuk ajar ku Sifuu....!!

    mekasih MENTOR ku...!!



    :)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad