BLOG ENCIK SUAMI

Monday, June 13, 2011

Selamat Hari Lahir Protege



Hari ni 13 Jun 2011...

Birthday sape eks hari ni?

Dia kata saya mentor dia... Erk!

Jadi siapa protege saya ni???

Kenal tak?

Dia lah...

Kenal tak budak kecik ni?

Selamat hari lahir yang ke 96 tahun... Tettt! Ahaha~ Tuanya kamuuuuu! :p

Buat Efa...
Moga hari-hari yang mendatang lebih baik dari semalam...
Setiap langkah yang Efa ambil lepas ni sentiasa dalam lindungan dan peliharaanNya selalu...
Dan dipermudahkan Allah segala urusan Efa di dunia, juga di akhirat...
Ameen...

Kamu-kamu pun gi doakan Efa kat SANA yeee... ;)


11 comments:

Miss Ran said...

lmbt wish

haha

tdo ke smlm

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

tido kul bape ntah semalam..tak ingat..sebelum tu da tutup laptop sume..

JIJI YU said...

ehmmm tergoda i..ekeke..

syaimz said...

woot woot,happy birthday!

efa said...

happy birthday utknya hehe :)

::blog anak jawer:: said...

happy bufday...

-Yok mampir diluk = bila bacteria pandai comment blog..

Rozuan Ismail said...

happy birthday

sergeant keroro said...

happy birthday ye XD

efa nur said...

MasyaAllah..terharunya daku..huhu
mekasih sayangg kak sunah :)

n terima kasih jgk buat semua kwn2 yg wish kt sini k.. :)

efa nur said...

lupa nak cakap...!!

Tunjuk ajar ku Sifuu....!!

mekasih MENTOR ku...!!



:)

zuwaidah said...

semoga panjang umor!amin

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.