Monday, June 13, 2011

Selamat Hari Lahir Protege



Hari ni 13 Jun 2011...

Birthday sape eks hari ni?

Dia kata saya mentor dia... Erk!

Jadi siapa protege saya ni???

Kenal tak?

Dia lah...

Kenal tak budak kecik ni?

Selamat hari lahir yang ke 96 tahun... Tettt! Ahaha~ Tuanya kamuuuuu! :p

Buat Efa...
Moga hari-hari yang mendatang lebih baik dari semalam...
Setiap langkah yang Efa ambil lepas ni sentiasa dalam lindungan dan peliharaanNya selalu...
Dan dipermudahkan Allah segala urusan Efa di dunia, juga di akhirat...
Ameen...

Kamu-kamu pun gi doakan Efa kat SANA yeee... ;)

11 comments:
Write Comments
  1. @Miss Ran

    tido kul bape ntah semalam..tak ingat..sebelum tu da tutup laptop sume..

    ReplyDelete
  2. happy birthday utknya hehe :)

    ReplyDelete
  3. MasyaAllah..terharunya daku..huhu
    mekasih sayangg kak sunah :)

    n terima kasih jgk buat semua kwn2 yg wish kt sini k.. :)

    ReplyDelete
  4. lupa nak cakap...!!

    Tunjuk ajar ku Sifuu....!!

    mekasih MENTOR ku...!!



    :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com