Dia Jual... Sape Nak Beli?

Tengah-tengah facebookgroupwalking tadi, terjumpa satu link ni.

Adik ni dengan kakak dia jual Loli Choco.

Amende Loli Choco tu?

Macam Lolipop ajeee bunyinye...

Haaa...lebih kurang le tuu!

Gambar kat bawah ni salah satu daripadanya.


Nampak sangat comel dan sedap!

Ade coklat-coklat "tanpa Loli" yang lain gak~

Boleh tempah kat dia kalo nak...

Maklumat lebih lanjut leh baca kat SANA.


P/S: Ade tak yang nak hadiahkan untuk saya? :p

21 comments:

  1. ade. Hadiah tengok gambar sushi versi Sarawak yg menyelerakan =p

    ReplyDelete
  2. akak bg kt gugu,gugu bg kt akak blk~ eheheh~

    ReplyDelete
  3. owh,.. menarik, x smpai hati nak makan kot,..

    ReplyDelete
  4. Lama tak makan coklat. HEEEEEEEE.. Nk nk

    ReplyDelete
  5. kreatif la loli tu...cam sayang pulak nak makan kan...
    sunah nak ke??

    ReplyDelete
  6. sedap nye ade coklat..

    warne pink lak tu.. berkenan pulak. hee

    ReplyDelete
  7. toink2
    ade kaler pink
    sesuai la dgn akak sunah =]

    ReplyDelete
  8. toink2
    ade kaler pink
    sesuai la dgn akak sunah =]

    ReplyDelete
  9. comelnye..
    kalau mcm ni,simpan je,sbb syg nk makan..hehe

    ReplyDelete
  10. member cik ana ade jual
    gak homeMade chocholate ni..
    gile best rase die!
    mcm kedburi! :P



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  11. salam sunah...nampak sedap jer gula2 tu...:)

    ReplyDelete
  12. lepas ni bolehlah awak promotkan apam polkadot kakak gebu pulak ya...

    (hehe... tak malu)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com